Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sleeve kan være utrolig kult, men som med alle tattoveringer; det kommer helt an på hvem som bærer dem! Jeg har en liten på ryggen; "ars longa vita brevis" står det. Ikke fordi den setningen er utrolig viktig for meg, men fordi personen som alltid sa det til meg var viktig. Klisje. Hehe..

post-866-14440823485532_thumb.png

Den ser litt skeiv ut men men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min første, og foreløpig eneste, kommer garantert flere!;)

Er ikke så vondt å tatovere på ribbeina som mange tror, kilte mer en det gjorde vondt:D

[ATTACH=full]908[/ATTACH]

Stilig!

Hvor vondt det gjør kommer vel an på størrelsen tenker jeg.. er først etter den første timen kiling går over til en slitsom smerte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at det er så utrolig vanskelig å finne en tattovering jeg liker... Er utrolig kresen. Foreløpig er det stilen som er mest aktuell. Kommer til å ha andre motiv, men liker fargebruken og at det er motiver, selv om de ikke er overtydlige. Jeg ønsker ikke å ha en tattovering som alle kan se hva skal forestille på 50 meter avstand. http://www.flickr.com/photos/thetattoostudio/2714580907/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at det er så utrolig vanskelig å finne en tattovering jeg liker... Er utrolig kresen. Foreløpig er det stilen som er mest aktuell. Kommer til å ha andre motiv, men liker fargebruken og at det er motiver, selv om de ikke er overtydlige. Jeg ønsker ikke å ha en tattovering som alle kan se hva skal forestille på 50 meter avstand. http://www.flickr.com/photos/thetattoostudio/2714580907/

Det beste er å ta kontakt med den tattovøren du vil skal utføre arbeidet, be vedkommende om å tegne det du ønsker :-). Da får du det du vil ha OG en som ikke absolutt alle kan kopiere (det blir jo tross alt DIN tegning).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har denne (disse to) på underarmen, skal bli en sleeve etterhvert tror jeg. Figuren i midten er et motiv fra Radiohead og den utenpå er fra Sigur Rós. Hele armen min skal være inspirert av band som har rørt ved sjela mi.

Stilig! Trodde jeg var den eneste som hørt om Sigur Rós! Der tok jeg feil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, tatoveringere er skumle, ikke fordi jeg ikke liker dem men fordi man blir totalt hekta :) Jeg skulle ha en, nå har jeg fem og en sjette på vei :D

[ATTACH]912[/ATTACH][ATTACH]913[/ATTACH][ATTACH]914[/ATTACH][ATTACH]915[/ATTACH]

Ah! De var nydelige! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...