Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ventet på en tatoveringstråd. Jeg syntes overdrevent er kult, men meningen min har i mange år hoppet mellom det jeg syntes er kult, og at det kanskje er mer fornuftig å se mest mulig ordentlig ut senere mtp business. Er vel også litt der at jeg helst drar ut av landet til noen jeg virkelig vil ha fra, fremfor å ta en lokal shop. Kommer tilbake med bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to som jeg kan velge å vise eller skjule om jeg vil(føniks fugl i nakken og stjernetegnet mitt ved lysken) - jeg har veldig lyst å bygge på fuglen men tenker samtidig at det er ikke alle som synes det er like kult så da kan det være like greit å kunne klare å skjule den mtp jobb.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til tatoveringer:thumbsup: Jeg har ingen selv, enda. Planer om en på underarmen/ albuen, men jeg har ikke funnet noen som er "flinke nok" enda. Jeg er nesten redd for at jeg aldri kommer til å få tatt denne tatoveringen iom at jeg er så kresen...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en føniks på magen. Kun synlig hvis jeg er naken eller i bikini - begge situasjoner som innebærer at jeg bestemmer når/hvem som får se den. Den er ikke noe som er for hvem som helst å se. Min tatovering - jeg bestemmer synlighet. Har ikke lyst på flere, holder lenge med den ene (som er ganske stor til å være en first timer-tatovering). Gidder kanskje poste bilde. Kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer jo bedre er min mening :D. Helt ok at folk er uenig, men jeg liker det. Om 10 år har jeg helt sikkert armene fulle (arbeider meg dit, har fire til nå)! Jeg har fått høre at jeg vil angre og at det blir så stygt når jeg blir eldre.

Se om jeg bryr meg om hva de sier:p

Har fått kommentarer på treningssenteret om armen min. "Tror du ikke du blir å angre når du blir gammel"?

For det første så er det ikke en kjeft som bryr seg om hvordan jeg ser ut når jeg blir steingammel, for det andre så er det nesten mer vanlig med tattis enn uten, så man blir neppe alene om å sitte på gamlehjem full av tatoveringer, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått kommentarer på treningssenteret om armen min. "Tror du ikke du blir å angre når du blir gammel"?

For det første så er det ikke en kjeft som bryr seg om hvordan jeg ser ut når jeg blir steingammel, for det andre så er det nesten mer vanlig med tattis enn uten, så man blir neppe alene om å sitte på gamlehjem full av tatoveringer, hehe.

Har fått dem jeg også. Men helt ærlig? Jeg gir faktisk faen i hvordan de ser ut når jeg sitter på gamlehjemmet..det vil bare fortelle de rundt meg hvem jeg er som person. Så hvis noen føler seg brydd? Vel, I don't care:D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan slenge ut to av mine..

Ved første øyekast kan det se litt merkelig plassert, men jeg driver å bygger på:p..og ting tar tid! Ikke minst koster det relativt mye:mellow:

Jeg har flere da..en på halsen og en på skulderen. Siste er gørrstygg. Den skal kamufleres bak en svær en på øvre del av ryggen! :D Må bare spare opp penger!

(Og, jeg orker ikke forklare meninga bak dem...)

Edit: Skal slenge ut bilde den dagen jeg er ferdig :p Tror jeg skal booke tid til neste snart..

post-233-14440823474559_thumb.jpg

post-233-14440823475014_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...