Gå til innhold

Bunadtråden - vis frem din bunad :D


Half Pint

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kenneth Vassli
Samme her! Mannebunaden er jo ENDA dyrere enn damebunad, hvor er likestillingen!?!?!?!?

Si det du, skal ikke være enkelt dette greiene, men får vell råd til det en gang i fremtiden :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

post-233-14440857992646_thumb.jpg

Ja, jeg har gått ned noen kg siden det bildet. Bunaden passer ikke i det hele tatt!

Og ja, ingen av oss har på sjal på det bildet :p

Men vi har alle samme bunad, bare i forskjellige farger :) Det er da meg fra venstre, min lillesøster (dette var konfirmasjonen hennes i fjor) og mamma (og lillebror).

Edit: Herregud, jeg er glad for at jeg har gått ned siden dette bildet er tatt. Chubby u say?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]32079[/ATTACH]

Ja, jeg har gått ned noen kg siden det bildet. Bunaden passer ikke i det hele tatt!

Og ja, ingen av oss har på sjal på det bildet :p

Men vi har alle samme bunad, bare i forskjellige farger :) Det er da meg fra venstre, min lillesøster (dette var konfirmasjonen hennes i fjor) og mamma (og lillebror).

Edit: Herregud, jeg er glad for at jeg har gått ned siden dette bildet er tatt. Chubby u say?

Da har du ikke sett meg i Rogalandsbunad, og glad skal du være for det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 7 måneder senere...
Skikkelig gammelt bilde, snart ti år siden faktisk, men det er altså meg til venstre med Ofotenbunaden. Dessverre er det ikke min bunad, men min søsters som jeg fikk låne. Bunaden i midten kjenner vel alle til, så navn på den trengs ikke :)

Tror forresten aldri at det har være så fint vær på en 17. mai i Narvik før som det året der.

[ATTACH]83977[/ATTACH]

Jeg har ingen anelse om hvilken bunad det er faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker bunader og har vokst opp i en skikkelig bunadfamilie, med en tante som har jobbet med bunader i alle år (min eks. fikk sin første bunad andre gangen han hadde møtte tante; Skulle han være en del av oss, måtte han nemlig ha bunad (y) ). Jeg kunne så vidt gå da jeg fikk min første bunad, og har to som jeg bruker så ofte som jeg kan. En blå gudbrandsdals-bunad som er den første tante sydde for ca 50 år siden og som jeg så arvet av min mor, og Oslo-bunaden jeg fikk til konfirmasjonen min. Får også på meg den gamle hardangerbunaden fra barndommen, men den ser mer ut som et oktoberfest-kostyme, haha :p

Her er ihvertfall to bilder av meg i bunad. Er jeg ikke awesome i babybunaden min :love:

post-10970-14440917662082_thumb.jpg

post-10970-1444091766177_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...