Gå til innhold

erfaringer og vektresultater på PSMF-dietten


Anbefalte innlegg

Kan ikke folk som har gått på denne dietten fortelle litt om erfaringene og hvilke resultater de fikk?

Hvor lenge holdt du på? 1,2 eller 3 uker?

Har lyst til å starte på denne, men vil høre litt om resultatene deres. Har tenkt til å følge oppsettet fra artikkelen på fitnessbloggen.no, men lurer på om jeg kan kutte ut svinefilet med karbonadedeig eller kyllingfilet? :)

Hvordan skal man forholde seg til mat og trening etter en endt PSMF-diett?

Spiser verken godis eller sukkerholdige drikker. Kun coca cola ZERO og vann :)

Er på PSMF i snart 5. uke, og det gå kjempebra!

Har hatt kjemperesultater og det er slettes ikke tungt. Om du tenker framover og lager måltider som frokost og lunsj dagen før, går det veldig bra.

Bruk av krydder gjør saken veldig mye lettere, steker du f.eks. kyllingfilet med kyllingkrydder smaker det som om det skulle vært skinn på det. Alle rettene du ønsker å lage kan personaliseres med litt krydder eller fremgangsmåte (steke, koke, wokke, ovnsbake).

Som sakt går det veldig bra, og har til nå tatt av meg 12kg og 6cm rundt magen. Skal ha et lite avbrekk til jul, og så er det fullt kjør igjen. Satser på å gå ned over 25kg til April.

Anbefaler virkelig denne dietten til alle som ønsker å gå ned i vekt på en sunn og fornuftig måte.

PS! Synes "ekstem" i "PSMF-ekstremdiett" burde kuttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Fortsetter under...

har gått på psmf i 5 dager nå, gått fra 72.5 til 69.5 kg, er 1.70 høy. Planen er å holde på med PSMF til jeg er ca 63 kg, er 1.70 høy. Var slapp og trøtt de 2 første dagene men virker som formen er greiere nå :) Får besøk neste fredag så tenkte å ta oppkarbingsdagen da, kanskje litt lang tid å vente på oppkarbingsdag 12 dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gått på psmf i 5 dager nå, gått fra 72.5 til 69.5 kg, er 1.70 høy. Planen er å holde på med PSMF til jeg er ca 63 kg, er 1.70 høy. Var slapp og trøtt de 2 første dagene men virker som formen er greiere nå :) Får besøk neste fredag så tenkte å ta oppkarbingsdagen da, kanskje litt lang tid å vente på oppkarbingsdag 12 dager?

Det er ikke å anbefale å bruke PSMF til å gå så langt ned i vekt. Dette er en diett som er tiltenkt svært overvektige.

Trosser du rådene bør du ihvertfall ha hyppige oppkarbinger og helst oppfølging av lege.

Vil anbefale deg å følge en mer moderat diett med 300-500 kalorier i underskudd. Da vil du også få bedre effekt av treningene underveis og stramme opp kroppen på en bedre måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på PSMF i snart 5. uke, og det gå kjempebra!

Anbefaler virkelig denne dietten til alle som ønsker å gå ned i vekt på en sunn og fornuftig måte.

PS! Synes "ekstem" i "PSMF-ekstremdiett" burde kuttes.

Du har tydligvis vært heldig! Selv om du ikkje er dårlig betyr det ikkje at PSMF er rett og sunt for alle! Sist eg prøvde meg måtte eg avbryte på grunn av lavt (!!!) blodtrykk og opptil fleire nesten-besvimelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...