Gå til innhold

Athletic Fitness fysikk


d33pz

Anbefalte innlegg

Hvor stor fysikk / mye muskler må man egentlig ha for å kunne stille og ha noen sjans i athletic fitness for gutter?

Hvor lang tid (sånn ca) tar det å bygge en slik fysikk om man går hardt inn for det dopfritt (Skjønner selvsagt at det er mange variabler her)

Jeg ser jo på bilder og videoer at de har betraktelig mindre muskler enn de som stiller i classic og vanlig bodybuilding, men i og med at jeg har aldri sett noen utøvere "live" så det er vanskelig å forholde seg. Man ser jo fort mye "større" ut med lav fettprosent, mye brunfarge og riktig lyssetting.

Hører jo også snakk om at det også er mye dop i AF klassene. Antar at det er er stortsett snakk om "cutting drugs" ? Hvorfor er det mange som velger å benytte seg av dette, er det for å beholde styrken (for roing og dips i konkurransen) eller mest for utseendet?

Ligger de som stiller i AF på en høyere fettprosent enn de som stiller i bodybuilding ved konkurranse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke være bælsvær for å stille i athletic akkurat! poenget er jo å ha en fin atletisk fysikk, samtidig gjøre det bra på styrkemomentene, å det er ikke noe problem å oppnå dette dopingfritt! Det handler rett og slett om å være seriøs med kosthold og trening på et litt annet nivå en bygging vil nå jeg si.

Det med fettprosent er også forskjellig fra person til person. For å yte bra på styrkemomentene må man ha litt veske i kroppen, å da blir man ikke steinhard, MEN man kan fint oppnå en ripped fysikk!

For å bli god på noe, så må du trene på det også!

Etter min første konkuranse har jeg endret treningen min noe, så det forhåpnetligvis går bedre neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...