Gå til innhold

Hvem leverer det beste proteinpulveret?


muffinstealingpirate

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gudd løkk :)

De er skikkelig raske altså både på MR og Norkost, fikk mine dagen etterpå og jeg bor i Nordnorge, stedet der all utenladspost bruker 2 dager over dammen og 1 uke fra Oslo og hit :p

Serr? Såpass? Bestilte fra Proteinfabrikken en gang. Tok to uker fordi de ikke hadde produktet inne. O.o

noen som har erfaringer med pure mammut fra nordic power? http://www.nordicpower.no/prod.php?id=72

vurderer å teste det ut :)

Jeg kommer til å bestille prøver derfra. Du kan jo gjøre det samme ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sammenligner du med? Body Science knuser iallefall Activate Whey på både smak, pris og konsistens. Innholdet tror jeg er veldig likt.

Har Activate Whey nå og jeg kommer til å slite med å få ned 3kg.

Activate Whey smaker ganske dritt ja, det er jeg enig i.

Elite gold derimot er ganske god! :D

Og bra innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg veier nøyaktig 60 kg på mine 177 cm (alltid vært underernært, veid rundt 55 kg grunnet feiltrening og feilernæring), og det er takket være et variert og sunt kosthold med ordentlige kalorier, ikke tomme og nytteløse. Jeg drikker brus såpass sjelden (0-2 ganger i måneden) at jeg tåler en flaske med Cola fremfor alkohol :)

Du klarer ikke å bikke meg over på light-sida! I wanna be a heavy weight champion, my friend! ;)

Okei, da så ;).

Men aspartam er gull for oss overernærte vet du :). Vanlig cola har "tomme" kalorier i motsetning til cola light som har null kalorier, men når du drikker det så sjelden som du gjør så betyr det jo uansett ingenting hva du velger ;). Men poenget var bare at man får ikke kreft av aspartam selv om man drikker 5 liter light-brus til dagen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, da så ;).

Men aspartam er gull for oss overernærte vet du :). Vanlig cola har "tomme" kalorier i motsetning til cola light som har null kalorier, men når du drikker det så sjelden som du gjør så betyr det jo uansett ingenting hva du velger ;). Men poenget var bare at man får ikke kreft av aspartam selv om man drikker 5 liter light-brus til dagen :).

Okei, okei, hvis poenget ditt er at aspartam ikke er kreftbringende. Men nå koser meg med den sunne middagen min med et glass kald melk full av naturlig kalsium og proteiner. Skål for kua! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt dumt spørsmål fra min side, men spør allikevel;

Det er jo mange forskjellige proteinpulvere på markedet og til forskjellig bruk? Kjæresten har et for å legge på seg, mens jeg har Syntha 6. (som jeg trodde var riktig?) http://www.iherb.com/BSN-Syntha-6-Meal-Replacement-Addition-Vanilla-Ice-Cream-2-91-lbs-1320-g/24856?at=0

Er dette "riktig" pulver til mitt bruk? Bruker det i mat, og skal ned i fettprosent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje litt dumt spørsmål fra min side, men spør allikevel;

Det er jo mange forskjellige proteinpulvere på markedet og til forskjellig bruk? Kjæresten har et for å legge på seg, mens jeg har Syntha 6. (som jeg trodde var riktig?) http://www.iherb.com/BSN-Syntha-6-Meal-Replacement-Addition-Vanilla-Ice-Cream-2-91-lbs-1320-g/24856?at=0

Er dette "riktig" pulver til mitt bruk? Bruker det i mat, og skal ned i fettprosent :)

Proteinpulver bruker man både til vektnedgang, og vektoppgang. Når du snakker om vektoppgang mener du kanskje gainer? De inneholder protein + karbo.

RIktig pulver til ditt bruk vil være MyoProtein. Det beste pulveret både innholdsmessig og smaksmessig på markedet. Laget av høyeste kvalitet. There is no one better :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...