Gå til innhold

Hvem leverer det beste proteinpulveret?


muffinstealingpirate

Anbefalte innlegg

Hvorfor det? Fordi aspartam er skadelig i ekstreme mengder?

Vann er også dødelig i ekstreme mengder, betyr det at du må slutte å drikke vann? ;)

Jeg står på at jeg er en vanndrikker, ikke brusdrikker ;-) Uansett, finnes det proteinpulver uten aspartam, velger jeg den uten. Alternativer for den sære frøkna, skjønner du ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva sammenligner du med? Body Science knuser iallefall Activate Whey på både smak, pris og konsistens. Innholdet tror jeg er veldig likt.

Har Activate Whey nå og jeg kommer til å slite med å få ned 3kg.

Eg har sjølvsagt ikkje prøvd alle typer/smaker av proteinpulver som finnes. Men av det eg har smakt er Norkost sitt det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står på at jeg er en vanndrikker, ikke brusdrikker ;-) Uansett, finnes det proteinpulver uten aspartam, velger jeg den uten. Alternativer for den sære frøkna, skjønner du ;-)

For all del, det er fint å drikke vann.

Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du er redd for litt aspartam når du kan drikke flere liter light-brus til dagen uten at det er farlig ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, det er fint å drikke vann.

Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du er redd for litt aspartam når du kan drikke flere liter light-brus til dagen uten at det er farlig ;).

Haha, elsker du lettbrus eller? Faktisk, jeg hater smaken av Cola Light, Cola Zero og Pepsi Max. Drikker jeg brus, drikker jeg Coca Cola fra glassflaske, kald og full av sukker! xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, elsker du lettbrus eller? Faktisk, jeg hater smaken av Cola Light, Cola Zero og Pepsi Max. Drikker jeg brus, drikker jeg Coca Cola fra glassflaske, kald og full av sukker! xD

Jepp, har drukket et par liter daglig i over et år og lever ennå ;).

"On the basis of extensive testing in animal and human subjects, the level of daily consumption that is judged to be safe by the FDA is 50 milligrams per kilogram (mg/kg) of body weight per day. At this level, for example, a 150-pound (60-kilogram) person would need to consume almost 16 12-ounce cans of a beverage containing aspartame to reach this level of intake"

http://findarticles.com/p/articles/mi_m1370/is_3_36/ai_87105423/

Veier du 60 kg? I så fall kan du drikke 5,5 liter light-brus HVER DAG og fortsatt være på sikker side.

;););)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, har drukket et par liter daglig i over et år og lever ennå ;).

"On the basis of extensive testing in animal and human subjects, the level of daily consumption that is judged to be safe by the FDA is 50 milligrams per kilogram (mg/kg) of body weight per day. At this level, for example, a 150-pound (60-kilogram) person would need to consume almost 16 12-ounce cans of a beverage containing aspartame to reach this level of intake"

http://findarticles.com/p/articles/mi_m1370/is_3_36/ai_87105423/

Veier du 60 kg? I så fall kan du drikke 5,5 kg light-brus HVER DAG og fortsatt være på sikker side.

;););)

Men tannemaljen lider uansett... med mindre du drikker med sugerør konstant og alltid hiver innpå tyggis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har drukket et par liter daglig i over et år og lever ennå ;).

"On the basis of extensive testing in animal and human subjects, the level of daily consumption that is judged to be safe by the FDA is 50 milligrams per kilogram (mg/kg) of body weight per day. At this level, for example, a 150-pound (60-kilogram) person would need to consume almost 16 12-ounce cans of a beverage containing aspartame to reach this level of intake"

http://findarticles.com/p/articles/mi_m1370/is_3_36/ai_87105423/

Veier du 60 kg? I så fall kan du drikke 5,5 liter light-brus HVER DAG og fortsatt være på sikker side.

;););)

Tror jeg veier nøyaktig 60 kg på mine 177 cm (alltid vært underernært, veid rundt 55 kg grunnet feiltrening og feilernæring), og det er takket være et variert og sunt kosthold med ordentlige kalorier, ikke tomme og nytteløse. Jeg drikker brus såpass sjelden (0-2 ganger i måneden) at jeg tåler en flaske med Cola fremfor alkohol :)

Du klarer ikke å bikke meg over på light-sida! I wanna be a heavy weight champion, my friend! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortiden bruker jeg pp sin whey 100 med sjokolade smak, den syns jeg er god:) Men viss du er ute etter virkelig god smak vil jeg anbefale matrix fra gymgrossisten, eller

ChocoRite Protein i smaken Peanut Butter eller

Chocolate Fudge Brownie

:) ( fåes kjøpt på iherb:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortiden bruker jeg pp sin whey 100 med sjokolade smak, den syns jeg er god:) Men viss du er ute etter virkelig god smak vil jeg anbefale matrix fra gymgrossisten, eller

ChocoRite Protein i smaken Peanut Butter eller

Chocolate Fudge Brownie

:) ( fåes kjøpt på iherb:) )

Takk :-) Får begynne med lista nå før alle alternativene blir uoverkommelig xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd så altfor mange varianter, men av de jeg har prøvd så er det Tech Nutrition sitt Prozyme som uten tvil er best. Av de andre jeg har prøvd så varierte smakene mellom superfake jordbær, sjokoladeimitasjon og papp, men Prozyme banan synes jeg smaker som bananmilkshake. Pleier å ta den, melk og en ordentlig banan med stavmikser etter trening. Er veldig digg. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desidert beste er myoprotein mocca fra myrevolution

Takk. Vet du hvordan den med sjokoladesmak smaker? Er den god? :-)

Har ikke prøvd så altfor mange varianter, men av de jeg har prøvd så er det Tech Nutrition sitt Prozyme som uten tvil er best. Av de andre jeg har prøvd så varierte smakene mellom superfake jordbær, sjokoladeimitasjon og papp, men Prozyme banan synes jeg smaker som bananmilkshake. Pleier å ta den, melk og en ordentlig banan med stavmikser etter trening. Er veldig digg. :p

Er ikke så fan av banansmak selv om jeg liker bananer, den blir som regel litt fake. Men skal ta det til etterretning, takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Vet du hvordan den med sjokoladesmak smaker? Er den god? :)

Er ikke så fan av banansmak selv om jeg liker bananer, den blir som regel litt fake. Men skal ta det til etterretning, takk :)

Bestill deg noen prøver fra myrevolution.no, så slipper du å kjøpe ett helt spann og finne ut at det ikke passer for deg. Du kan også bestille prøver fra norkost, og sikkert flere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...