Gå til innhold

Hvem leverer det beste proteinpulveret?


muffinstealingpirate

Anbefalte innlegg

For tiden bruker jeg proteinpulver fra Proteinfabrikken med nøytral smak. Er utrolig lei. Ikke søren om den smaken er nøytral!

Er avhengig av Oboy, vil gjerne kutte ned på det ettersom sukkermengden er ganske stor. Derfor vil jeg gå over til proteinpulver med sjokoladesmak, helst uten sukker og aspartam. Spiser nesten ikke sukker ellers, derfor blir det så dumt å hive i meg alt sukkeret fra Oboyen.

Men, i forhold til smak, blir det et sjansespill (ikke i forhold til liv og helse...) å drive å teste ut mange forskjellige ettersom det er ganske dyrt. Har ikke dårlig råd og investerer heller i gode produkter, men jeg kaster ikke penger ut av vinduet!

Om noen har erfaringer med proteinpulver fra ulike leverandører og proteinpulverets smak sådan, blir jeg veldig happy om dere kan dele det med meg! :-) Blir lettere å kunne vurdere produktene da ettersom alle leverandører mener de har de beste produktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg orker ikke PF sine men det er jo smakssak :) Av de jeg har smakt gjennom årenes løp kan jeg anbefale Sci-tech (jordbær med hvit sjokolade og vanlig sjokolade er testet), Maximize, Optimum Nutrition og Ultimate Nutrition sine. Gymgrossisten har ok varianter, men smaken er vel ikke mer enn ok etter min mening :)

Jeg styrer unna Gaspari (vanilje i det minste) og disse billigvariantene fra Tsjekkia/Polen som selges i Sverige. Syns de smaker vondt.

Edit: Ser at Chocorite er populært her inne.. tenkte å bestille en pose på Iherb etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke PF sine men det er jo smakssak :) Av de jeg har smakt gjennom årenes løp kan jeg anbefale Sci-tech (jordbær med hvit sjokolade og vanlig sjokolade er testet), Maximize, Optimum Nutrition og Ultimate Nutrition sine. Gymgrossisten har ok varianter, men smaken er vel ikke mer enn ok etter min mening :)

Jeg styrer unna Gaspari (vanilje i det minste) og disse billigvariantene fra Tsjekkia/Polen som selges i Sverige. Syns de smaker vondt.

Edit: Ser at Chocorite er populært her inne.. tenkte å bestille en pose på Iherb etterhvert!

Takk, takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke PF sine men det er jo smakssak :) Av de jeg har smakt gjennom årenes løp kan jeg anbefale Sci-tech (jordbær med hvit sjokolade og vanlig sjokolade er testet), Maximize, Optimum Nutrition og Ultimate Nutrition sine. Gymgrossisten har ok varianter, men smaken er vel ikke mer enn ok etter min mening :)!

Litt OT men hvor kan man kjøpe Sci-tech? Har tenkt å prøve ett nytt merke neste gang jeg bestiller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Letteste måten å finne ut av smaker er jo å sende de forskjellige leverandørene en mail og be om smaksprøver. Vi har jo alle forskjellige smaksløker.

Smart! Da vet jeg hva jeg skal gjøre etter jobb :)

Takk, også aspartamfritt i tillegg! Topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har anledning til å hente varer over grensen burde sjekke ut Body Science wheyen. Det er det desidert beste pulveret jeg har prøvd - og jeg har prøvd MANGE. Det smaker helt fantastisk (bare prøvd sjokolade og jordbær) og har perfekt konsistens. Null klumper, null skum og er lettdrikkelig. Det er rett og slett helt latterlig bra, og som en bonus er det veldig billig og så kommer det i poser.

http://www.mmsports.se/Body-Science-Whey-100-1kg.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker du 10 liter cola light hver dag? Er det derfor du ikke vil ha aspartam i pulveret i tillegg?

Hvis du drikker normale mengder light-brus er det ikke noe å bekymre seg for, just sayin'.

Haha! Hvor kom det fra? xD

Nei, nei, nei, jeg bare er skeptisk til aspartam generelt. Drikker aldri brus. I hvert fall ikke lettbrus! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har anledning til å hente varer over grensen burde sjekke ut Body Science wheyen. Det er det desidert beste pulveret jeg har prøvd - og jeg har prøvd MANGE. Det smaker helt fantastisk (bare prøvd sjokolade og jordbær) og har perfekt konsistens. Null klumper, null skum og er lettdrikkelig. Det er rett og slett helt latterlig bra, og som en bonus er det veldig billig og så kommer det i poser.

http://www.mmsports.se/Body-Science-Whey-100-1kg.html

Om det er noe tess, får jeg ta meg en tur over landegrensene :-P Blir lettere når jeg får lappen i løpet av året ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noe tess, får jeg ta meg en tur over landegrensene :-P Blir lettere når jeg får lappen i løpet av året ^^

Jepp. Hvis du kjøper deg noen poser og det skulle vise seg at du ikke liker det av en eller annen merkelig grunn så kan jeg love deg her og nå at jeg kjøper det av deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.norkost.no. Best på både smak og pris.

Hva sammenligner du med? Body Science knuser iallefall Activate Whey på både smak, pris og konsistens. Innholdet tror jeg er veldig likt.

Har Activate Whey nå og jeg kommer til å slite med å få ned 3kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...