Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Jeg er biiittelitt uenig, Stig. Er det noen vanlige plagg jeg ikke har så veldig sansen for er det tights, når de brukes som bukse. Jenter som bruker tights og topp som ikke dekker litt av rumpa f.eks. Det ser så lite ferdig ut, selv om jeg kan synes de har pen kropp. Handler ikke alltid om å vise en pen kropp, men litt om det å faktisk kunne kle seg "classy" og :p

Even worse... Tights bør være et supplement i garderoben, ikke et plagg i seg selv :p

Men hva med oss som MÅ bruke tights fordi jeans er sydd til jenter med TYNNE bein, null rumpe og motsatt rundt hofta?! De blir i tillegg ikke lengre med strl, bare bredere (jeg er 183cm høy!)

Jeg har to, tre jeans som passer meg som jeg har funnet ila 4år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hva med oss som MÅ bruke tights fordi jeans er sydd til jenter med TYNNE bein, null rumpe og motsatt rundt hofta?! De blir i tillegg ikke lengre med strl, bare bredere (jeg er 183cm høy!)

Jeg har to, tre jeans som passer meg som jeg har funnet ila 4år..

Jeg synes det er fint med tights, så lenga man har noe over som dekker rumpa. Så en jente med tights og en topp som så vidt rakk ned til kanten på tightsen, og det var ikke veldig mye fint. Har også en venninne som går med tights hele tiden, og selv når hun bruker HVIT.. så drar hun ikke toppen ned/ bruker korte topper. Kan faktisk talt se greit mye av det som er under.

Btw, var vel litt å ta i mtp det du skrev om at jeans er for de med tynne bein, null rumpe og motsatt rundt hofta. Jeg har i hvert fall litt kjøtt på beina, en rumpe som går an å se og hofter som er smalere enn rumpa og jeans er null stress. Men ser problemet når du er såpass høy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke tights og stramme, stramme topper på jenter som til resultat ser ut som michelin-mannen... Så ei overvektig jente på butikken med hvit tights og stram topp, uten å dekke rompa, og man kunne se hver eneste antydninger til cellulitter, muffin tops og valker på kroppen, til og med konturene på undertøyet... Det synes jeg ikke er noe fint..

Bruker selv gjerne tights som tilbehør til klær, men passer på å dekke til det som ikke trengs å synes :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, har faktisk skrevet innlegg om dette tidligere (http://www.helenedrage.com/?p=799). Det er merkelig hvordan noen jenter kan kle seg kun fordi det er trendy... Så lenge det er trendy driter man liksom i hvordan det ser ut!

Enig med tights og korte topper, er bare teit og uferdig ut. Store klumpete sko, pelsvest, bukser med høyt liv, snekkerbukse, nude leppestift, for mye brunkrem og for mye sminke generelt, mange eksempler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og en siste ting før jeg forlater tråden for denne gang. Lysebrune motebukser som går over navlen med knapper og helvete, gjerne kombinert med en jack sparrow skjorte. Virkelig, hvilken idiot sa at det var en god ide...

serr?? jeg syns det er kult jeg. hvis det er sånn her du mener?

AAAAArlOYwMAAAAAAJducw.jpg?v=1195759311000

ikke akkurat sånn da, men du skjønner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes veldig ofte at hva som er fint, avgjøres av den som bruker det! La oss ta thights som mange nevner her. Mange mener at det ikke er fint alene som bukse, men jeg mener at det har litt med hvordan man bruker det. La oss ta et eksemple:

post-36-14440823369506_thumb.png

I mine øyne er dette ikke fint i det hele tatt. Nå har aldri jeg likt hip hop stilen, men selv ved å kun fokusere på thightsen, så syntes jeg det er grusomt...

post-36-14440823370051_thumb.jpg

Dette er selvsagt ikke noe prakteksempel, men det er i hvert fall mye finere i mine øyne.

Begge to bruker thightsen som bukse, men hvordan man bruker den og med ulikt tilbehør, så kan man få to ganske ulike resultat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes veldig ofte at hva som er fint, avgjøres av den som bruker det! La oss ta thights som mange nevner her. Mange mener at det ikke er fint alene som bukse, men jeg mener at det har litt med hvordan man bruker det. La oss ta et eksemple:

[ATTACH=full]745[/ATTACH]

I mine øyne er dette ikke fint i det hele tatt. Nå har aldri jeg likt hip hop stilen, men selv ved å kun fokusere på thightsen, så syntes jeg det er grusomt...

[ATTACH=full]746[/ATTACH]

Dette er selvsagt ikke noe prakteksempel, men det er i hvert fall mye finere i mine øyne.

Begge to bruker thightsen som bukse, men hvordan man bruker den og med ulikt tilbehør, så kan man få to ganske ulike resultat...

Men det nederste er jo et beinrangel! :o Og da blir ikke thights fint i det hele tatt. da foretrekker jeg former slik som øverst.

Jeg mener, skal du først bruke thights, må du han oe å vise frem, og ikke fyrstikklår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det nederste er jo et beinrangel! :o Og da blir ikke thights fint i det hele tatt. da foretrekker jeg former slik som øverst.

Jeg mener, skal du først bruke thights, må du han oe å vise frem, og ikke fyrstikklår :)

Så bra at du skriver dette, mange jenter tenker gjerne at jeg er ikke tynn nok til å gå med det eller det.. Booster selvtillitten at gutta vil ha former, for det har vi masse av! Motebildet har skylden for et forvridd selvbilde til mange damer, uten at det er hold i realiteten i heletatt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du skriver dette, mange jenter tenker gjerne at jeg er ikke tynn nok til å gå med det eller det.. Booster selvtillitten at gutta vil ha former, for det har vi masse av! Motebildet har skylden for et forvridd selvbilde til mange damer, uten at det er hold i realiteten i heletatt..:)

Det stemmer, dessverre! Det er en grunn til at det finnes et ganske stort mørketall for jenter som sliter med spiseforstyrrelser, som om det ikke er mange nok som sliter fra før. Fuck motebransjen!

Former er best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...