Gå til innhold

Karbomage


jallajalla

Anbefalte innlegg

Jeg har nå sprunget rundt med halvkonstant karbomage i 14 dager. Min mor trodde jeg var gravid, så det er tydeligvis synlg.. :p

Noen som har noen gode forslag til hva jeg kan gjøre..?

Spiser ikke hvetemel, brød eller liknende, og sjeldent knekkerbrød. Blir en del frukt, men har kutta ut druer, epler, pærer slikt de siste dagene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har aldri testa meg for noe tror jeg, aldri vært allergisk heller :S

Ja, kanskje jeg skal prøve på det. Merka at jeg har vært litt uggen i magen etter kesamfrokosten min i det siste.. O mann, er jeg intollerant mot det har jeg ikke noe sted å gjøre av alle kiloene med keso i frysærn :S

Men kanskje forsøke å kutte ut frukt først, for at man ikke skal gå i surr om hva som egentlig hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Sikker på at du ikke bare er gravid da?

Eller så er det sikkert kesam som er synderen. Du er jo kesamdronninga :rolleyes:

neeei, det kan ikke være kesamen min.. da blir jeg så lei meg :(

Får håpe jeg ikke er gravid, for slik størrelsen er på magen min nå vil den veie 10 kg før 4. mnd.. :p

wtf, gi dereee!!! :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...