Gå til innhold

Post den ideelle fysikken


tf

Anbefalte innlegg

Jeg hadde lyst til å starte en slik tråd også, gjerne hvor man poster 'drømmefysikk' for både samme og motsatt kjønn. Så dét gjør jeg nå:

Kvinnelig:

KRISTINE WEBER <3 Mitt store forbilde.

[ATTACH=full]554[/ATTACH]

Sånn som disse fitnessdamene ser ut 'off season', skal jeg også se ut.

Hard, men også myk, med andre ord :)

[ATTACH=full]556[/ATTACH]

Mannlig:

Chris Hemsworth i Thor. Falt helt for den sterke fysikken! Symbolsk for at en jente helst vil ha noen som kan passe på seg? :p

[ATTACH=full]555[/ATTACH]

Det er vanskelig å bestemme seg for å bare velge ett bilde, jeg synes utrolig mye kan være fint. Diversitet er flott, full mirin alle som har jobbet for kroppen sin. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde lyst til å starte en slik tråd også, gjerne hvor man poster 'drømmefysikk' for både samme og motsatt kjønn. Så dét gjør jeg nå:

Kvinnelig:

KRISTINE WEBER <3 Mitt store forbilde.

[ATTACH=full]554[/ATTACH]

Sånn som disse fitnessdamene ser ut 'off season', skal jeg også se ut.

Hard, men også myk, med andre ord :)

[ATTACH=full]556[/ATTACH]

Mannlig:

Chris Hemsworth i Thor. Falt helt for den sterke fysikken! Symbolsk for at en jente helst vil ha noen som kan passe på seg? :p

[ATTACH=full]555[/ATTACH]

Det er vanskelig å bestemme seg for å bare velge ett bilde, jeg synes utrolig mye kan være fint. Diversitet er flott, full mirin alle som har jobbet for kroppen sin. ;)

Han derre der er forbidle mitt hver gang jeg trener skuldre, i den forstand jeg trener de bevvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis fitness-jenter hadde begynt å stå mer normalt på scenen og gått på scenen i offseason-form hadde jeg faktisk interessert meg. Slik det er nå er de for tynne, for stive, for kunstige. Inn med former!

Aldri mer har denne passet bedre enn nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt! Han er flott - sånn hadde jeg trent meg om jeg var mann selv :D

Ved neste sommer - om jeg blir utfordret - skal jeg trene meg tilnærmet lik ham haha! Bare fordi jeg er Nordlening, og fordi han representerer norrrøn mytologi i filmen. Og det faktum at vi deler samme navn ved uttalelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nå, så klart! ;) Forresten så kommer det snart et nytt kveldsmat-måltid til deg i loggen min. Stay tuned ;)

WHÆ!

Okei. Det må vi vell få til. Da må jeg poste formbilde og alt det der. Legge opp treningen litt annerledes. Men jeg kan ha godt av å gå etter noe annet også. Jeg har jo bare tekniske mål fram til neste sommer, eller ja, ett styrkemål. Så hvorfor ikke get the looks with it.

Jeg tror jeg skal gå så langt å si at jeg skal nå det målet uten å rører så alt for mye vekter :D Bortsett fra bryst tror jeg, muligens skuldre. Resten tar kostholdet seg av? Merker jeg skjelver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WHÆ!

Okei. Det må vi vell få til. Da må jeg poste formbilde og alt det der. Legge opp treningen litt annerledes. Men jeg kan ha godt av å gå etter noe annet også. Jeg har jo bare tekniske mål fram til neste sommer, eller ja, ett styrkemål. Så hvorfor ikke get the looks with it.

Jeg tror jeg skal gå så langt å si at jeg skal nå det målet uten å rører så alt for mye vekter :D Bortsett fra bryst tror jeg, muligens skuldre. Resten tar kostholdet seg av? Merker jeg skjelver

Jeg er spent nå, dette må vi snakke mer om! (Et annet sted, dog) Men ja, skal få opp formbilder og tenke litt :D Snakkes my fellow guy from up North :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent nå, dette må vi snakke mer om! (Et annet sted, dog) Men ja, skal få opp formbilder og tenke litt :D Snakkes my fellow guy from up North :D

CHECK YOUR MESSAGES. Hmm. Jeg er redd jeg. Dette betyr at jeg faktisk må legge ut bilder av den hardt oppsparte vinterforberedte spekkmagen min... Grr.. Værste er at den må bort også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...