Gå til innhold

BCAA-Tråden


Lachfaderen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min BCAA favoritt: Olimp BCAA Xplode

Stort innhold av BCAA Aminosyren mot feks Prorteinfabrikken sin BCAA+

Det er den samme som de har på gymgrossisten http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/bcaa-xplode og for øvrig også den jeg bruker. Har bare et annet produkt å sammenligne med, men BCAA Xplode ga for meg mye bedre effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har kjøpt BCAA+ fra proteinfabrikken, og på doseringen på baksiden står det følgende: "

Anbefalt bruk:

Ta 5 tabletter med vann og frukt 30 minutter før, og rett etter trening."

vil d sei at eg ska ta 10 tabletter? eller vil d si at eg ska fordela 5(2,5 hihi) før å etter trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt BCAA+ fra proteinfabrikken, og på doseringen på baksiden står det følgende: "

Anbefalt bruk:

Ta 5 tabletter med vann og frukt 30 minutter før, og rett etter trening."

vil d sei at eg ska ta 10 tabletter? eller vil d si at eg ska fordela 5(2,5 hihi) før å etter trening?

Regner med at du skal ta 5 tabletter før og 5 tabletter etter = 10 totalt :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir man sulten av BCAA kan det hende man tar for stor dose?

Å gå sulten i fasteperioden kan umulig gjøre det lett å følge et kosthold.

Et godt alternativ er å spise Casein til siste måltid.

Eller spise skikkelig store måltider mot slutten av fasteperioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bcaa: Jepp, men ikke overkompliser det, BCAA er BCAA

Kreatin: gå for monohydrat, mest effekt for pengene! 300g Kre-Alkalyn = 500+ kr, 500g mono = 100kr ;)

Test booster: Fungerer ikke, les hva det inneholder og om du fortsatt vil spise de tingene finner du de hver for seg for en brøkdel av prisen. Ikke noe kjøpt lovlig i Norge vil gi noen målbar effekt på treningsutbyttet og muskelvekst. Bortkasta penger.

Beta Alanine: Viser lovende resultater, men ingenting en kan si med sikkerhet at fungerer. Mange opplever positive resultater, å mange PWO tilskudd har dette tilsatt. Alt i alt, prøv om du har råd.

ZMA: Mange bruker det, liker det og kan være et nyttig tilskudd mot f.eks kramper og søtsug. Andre opplever bedre søvn. Men ikke forvent noe stor testosteron boost som noen påstår den kan gi. Tror ikke du merker så mye fra eller til. Bruker det selv av gammel vane, men det er fordi det er billig. 200kr for 3 måneders forbruk.

Glutamin: Både glutamine og BCAA er tilsatt i store doser i vanlig proteinpulver, av de to er det kun BCAA jeg er på som "nødvending" utover dette. (merk nødvendig i gåseøyne)

Til syvende og sist så er det litt smak og behag, jeg liker f.eks BCAA i kapselform så jeg slipper å blande det ut i vann 3 ganger daglig, samt lettere å ha med seg. Noen hevder å det smaker fælt i pulverform, men er vell kommet smak på dette å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt bcaa+ fra proteinfabrikken idag, men på min boks står det: recommended use: 5 tablets daily? Hjelp meg litt her? Skal jeg da ta 5 før trening og ingenting etter, eller 3 før og 2 etter feks?

samme spurte eg om..

eg tar 5 før og 5 etter:) va sånn eg tolka d hvertfall:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...