Gå til innhold

Zyzz


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Okei, finner ikke noe skikkelig jeg... som du skriver over; "undiagnosed congenital heart condition". Hva skjedde med un før diagnosed.. Symptomene hadde vist seg de siste månedene sier faren hans. Forståelig. Så også at han døde inne i en badstu? Herlighet, triste greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten gjorde heller ikke kardioen sin så jeg i en artikkel over her..

Å ta i mot diett råd fra en på steroider, blir som å tro at en som har tatt masse plastiske oeprasjoner 'bare har brukt Nivea krem' ;)

Han hadde ikke behov for å gjøre kardio for å få ned fettprosenten...det sørger steroidene for.

Håper bare det kommer noe positivt ut av hans dødsfall......man leker ikke med slike stoffer for å se 'bra' ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steroider eller ikke; kardio er viktig syns nå jeg.. (feit eller ripped) Steroider betyr ikke automatisk en fin kropp eller sørger for at man er ripped til alle tider slik som Zyzz var. Det er steinhardt arbeid og dedikering til treningen; man må gjøre jobben uansett. Den gode balansen mellom kostholdet og treningen hans sørget for det. Men nå skal jeg ikke begynne en diskusjon rundt hva steroider gjør eller ikke; vil bare få fram at jeg respekterer hver sitt valg og syns Zyzz faktisk var utrolig inspirerende (nå som jeg har satt meg inn i hva denne gutten bedrev)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det personen Aziz dere er inspirert av, eller den personen som kaller seg Zyzz som er et produkt av sterioder/kokain etc. Er dere inspirert av en effekt av stoffer???

Har selv vært sammen med en på denne kombinasjonen, og jeg lover dere....hadde dere hatt samme erfaringen så tviler jeg sterkt på at dere hadde sett noe som helst 'morsomt' eller 'kult' med denne 'mannen'.....

du må ikke drikke så mye hatorade ;)

må ikke slå alle under en kam da. fordi du har vært uheldig med en fyr betyr ikke det at alle som bruker bol og knark er idioter. selv om sjansen stiger x100 når en bruker knark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...