Gå til innhold

Zyzz


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Jeg er i utgangspunktet enig med deg Tessa, men Zyzz var ikke en person. Han var et levende ikon. Et symbol på at alt er mulig og alt kan oppnåes. Han var selve personifiseringen av alt pubertale kvisegutter drømmer om. Han var inspirasjon, motivasjon, grensebrytende, berømt, betydningsfull og populær. Han var alfa og omega. Han var universell og individuell, stor og liten, altoppslukende og uoppnåelig... Han var ZYZZ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han var vell beviset på at hardt arbeid, bra kosthold og en nål i baken gjør underverker for pubertale gutter i oppveksten.

At han så ut som en i gutta i Jersey Shore, jaja, whatever floats your boat :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i utgangspunktet enig med deg Tessa, men Zyzz var ikke en person. Han var et levende ikon. Et symbol på at alt er mulig og alt kan oppnåes. Han var selve personifiseringen av alt pubertale kvisegutter drømmer om. Han var inspirasjon, motivasjon, grensebrytende, berømt, betydningsfull og populær. Han var alfa og omega. Han var universell og individuell, stor og liten, altoppslukende og uoppnåelig... Han var ZYZZ!!

Hehe, jeg forstår tanken bak det..

Men jeg forstår også at dette symbolet måtte gi livet tapt etter bare 21 (?) år.

Vet vel ikke helt årsaken, men mistanken var vel en blanding av alt kroppen måtte gjennomgå.

Så ja, han var alt en liten kvisgutt kan drømme om å bli, men når kvisegutten er 50 år.. så ble han faktisk 50 år!

Den store Zyzz var "populær" i..3 år?

Var det verdt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå dør jo ikke alle som går på steroider som følge av hjertefeil i en alder av 22 da.. Ei heller tror jeg han tenkte at han "tar de 3 årene med fame, så kan resten av livet bare suck it"

Absolutt ikke, og det var ikke det jeg mente heller.

Jeg har bare litt vanskelig for å forstå dette "symbolet", selv etter at han er død.

Burde ikke det heller vært en vekker for folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa tidligere er det for meg hvordan hans approach til det var. Han nådde målene sine og ga faen i janteloven på veien. At han hadde en medfødt hjertefeil, der steroider og kokain kan ha vært utløsende faktor er uflaks. Støtter ikke bruken av narkotika og kunne ikke tenkt meg steroider selv, men det var noe fascinerende med fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ser ut som den kvinnelige delen ikke helt deler den samme fasinasjonen :p Hele hans egosentriske attityd skyldes steroidbruken kombinert med andre ting som fjerner hemninger og sperringer - hvordan noen synes dette er motiverende og inspirerende....er meg en gåte.

Jeg er gutt å ser poenget ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som den kvinnelige delen ikke helt deler den samme fasinasjonen :p Hele hans egosentriske attityd skyldes steroidbruken kombinert med andre ting som fjerner hemninger og sperringer - hvordan noen synes dette er motiverende og inspirerende....er meg en gåte.

Synes det er bare litt av sjarmen :) Han var en helt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-47-14440823427825_thumb.jpg

Everybody, one day will die, and be forgetton. Act and behave in a way that will make life interesting and fun, fuck a mundane predictable life working monday to friday with something you derive no pleasure from; just living life out till you grow old and wither away. Find a passion, form relationships, dont be afraid to get out there and fuck what everyone else thinks, trust me its alot more fun that way.

Dont ever pay people out or put people down. Instead just put yourself up and let the haters do their thing. Id rather be a person thats hated on, than a person that does the hating. A wise man one said..

Haters gonna hate! - Zyzz RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at vi har helt forskjellig syn på hva en mann med stor M er Plyo & Co. (liker de best uten øyenskygge etc.) og det er selvfølgelig helt ok ;) , men har store problemer med å forstå at en som har bygget opp kropp og sin væremåte med steroider, kokain og junkfood skal kunne være en inspirasjon??? Forklar meg gjerne da jeg finner det fasinerende hvordan dere menn (som for øvrig alle ser 100 ganger bedre ut en Zyzz) idoliserer dette 'fenomenet'

for all del ikke noe i mot zyzz groupies, og har derfor funnet frem søte bilder til dere....you mad? :cool:

a0cwow.jpg6ghcep.jpg8xssps.jpgsb5v6t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...