Gå til innhold

Zyzz


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

WTH did i just watch? (de få minuttene jeg skippa igjennom det der)

VM i douchebag?

Yeah jeg er og blant dem som ikke ser den store fasinasjonen med denne karen. Rå fysikk, ingen tvil. Men han oppførte seg som verdens største rævhøl og. Jeg vet man ikke skal snakke stygt om de døde men damn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes faktisk Zyzz var kul. Han gjorde noe og sto for det. Holdningen tas ikke godt imot blant jantelovryttere, men sånn er det alltid. Han var åpen om steroidebruken (i motsetning til majoriteten av de som bruker det), og hadde en awesome fysikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri hørt om karen. Jeg må si at jeg digger muskler, men resten av fyren var litt kvalmende for min del... Og hva skjer med sveisen (lol)? Jaja, han hadde det sikkert kjempeflott mens han var i livet. Hva daua han av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om karen. Jeg må si at jeg digger muskler, men resten av fyren var litt kvalmende for min del... Og hva skjer med sveisen (lol)? Jaja, han hadde det sikkert kjempeflott mens han var i livet. Hva daua han av?

http://www.dailytelegraph.com.au/news/sydney-nsw/bodybuilder-aziz-zyzz-shavershian-killed-by-heart-defect/story-e6freuzi-1226112713390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...