Gå til innhold

Team Total Package


Sigvar Garfors

Anbefalte innlegg

http://fitnessbloggen.no/nytt-fitness-team-underlegger-seg-dopingtester/

For ca. 7000 kr i året får man teamklær og dopingtesting. Resten av opplegget virker som om det er ganske likt en vanlig fitnessklubb. Poseringstrening, oppfølging osv.

For min egen del er 7000kr en del penger da jeg er student. Men å kunne banke i bordet med dopingtester, kjenner jeg er fristende! Et dopingfritt atlet-miljø hvor man kan si med sikkerhet at folk ikke bruker noe snusk; kommer det til å slå an?

Ligger kanskje et stykke fram i tid, men å komme under Norges Idrettsforbund hadde vel vært noe :)!?

Noen som har tanker om konseptet?

Hjemmesiden: http://www.totalpackage.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er kjempebra! Og mange som snakker om det! Det er flere fra Kaliber gym som stiller i AF som har sakt de skal prøve å få til testinga. Men alt er jo avhengig av pris, er dyrt uheldigvis. Syns det kunne vært litt sponsing fra antidoping norge siden man prøver å få dette inn i sporten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes definitivt det er en positiv utvikling at man legger lista høyere i forhold til å ha dopingfrie utøvere, og som du nevner synes jeg absolutt det hadde vært en ide å prøve å få dette under Idrettsforbundet etterhvert, da det kan være med på å gjøre sporten ennå litt mer stueren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider