Gå til innhold

Vekt og høyde? Hva er målet?


K-moo

Anbefalte innlegg

Jeg er 169 og veier 76kg. Jeg har vært nede i 58kg men da fikk jeg klager over at jeg var alt for tynn. Min ideal vekt er vel 62-65kg og nå skal dette røskes vekk. Målet da jeg var slank før var Fitness men da min mann fikk kreft endret egentlig litt målet seg. Nå er det Boston Maraton og Birken til sommeren også får jeg se når de første målene er nådd. ;)

Jeg lurer på hva din høyde, vekt og mål er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

163 og 49 kilo, er det alt for lite? prøver å kansje ligge litt på meg, men trener såpass mye jeg ikke klarer det. Vet jeg er tynn, men syns ikke jeg er for tynn og ser syk ut, har markerte muskler også. eneste er jeg vet 49 kg er et lavt tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

163 og 49 kilo, er det alt for lite? prøver å kansje ligge litt på meg, men trener såpass mye jeg ikke klarer det. Vet jeg er tynn, men syns ikke jeg er for tynn og ser syk ut, har markerte muskler også. eneste er jeg vet 49 kg er et lavt tall.

En venninne er også samme str. Jeg kjenner jeg blir sint hver ang noen sier hun er tynn, like frekt som å si noen er tykk. Hun klarer ikke å legge på seg særlig mer og hun har virkelig lyst å få mer muskler, rumpe og rygg men hun klarer det ikke. Hun ser sunn ut men forstår hun vil ha litt mer kjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

168,5 høy og pendler mellom 76 og 79 kg avhengig av vanninnholdet :) Skal ned på 65, men alt under 70 er trivsel! :)

Samme som meg det! :) Ser mangen konkurranse grenser for kvinner er på 55kg. Det gjelder kampsport og andre grener men hadde jeg veid 55kg så hadde jeg måtte amputert bein. Jeg får meg ikke avere en 58kg, kroppen nekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som meg det! :) Ser mangen konkurranse grenser for kvinner er på 55kg. Det gjelder kampsport og andre grener men hadde jeg veid 55kg så hadde jeg måtte amputert bein. Jeg får meg ikke avere en 58kg, kroppen nekter.

Jaaaa, sist jeg veide 55 var på videregående... men trur ikke jeg kommer ned på det med min kroppsmasse pr i dag :D Men mellom 60 og 65 et sted skulle jeg gjerne sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

164 og 58 kg sist jeg ble veid som var på sesjon 2 den 27. januar. Har ikke turt å gå på vekten siden det var endelig et tall jeg kunne leve med haha... Siden psyken ikke vil over 60kg unngår jeg vekten:)

Den forbannade vekta kødder med huet til de fleste av oss... like greit å la den være i fred, du ser BRA ut! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne er også samme str. Jeg kjenner jeg blir sint hver ang noen sier hun er tynn, like frekt som å si noen er tykk. Hun klarer ikke å legge på seg særlig mer og hun har virkelig lyst å få mer muskler, rumpe og rygg men hun klarer det ikke. Hun ser sunn ut men forstår hun vil ha litt mer kjøtt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anya: går du noe fast diet og program?

I wish!!! :D Ligger lavt på karb i ukedagene, spiser mer det jeg vil i helgene, og trener gjennom kroppen i løpet av ei uke.. Når jeg er ferdig med å jobbe halv stilling våken natt og studere fulltid i juni.. SÅ skal jeg få noen til å fikse et skikkelig oppsett til meg :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...