Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sier ikke at det ikke er lov å prate i det hele tatt, jeg prater jo jeg også....., og jeg får jo gjort mitt.... men det er mer de som helt alvorlig talt bruker 80% av tiden sin på å bare prate og står og holder på vekter og ikke bruker dem.... Når jeg trener om jeg trener med noen, så prater jeg selvsagt med dem, men jeg bruker ikke det meste av treningstiden min på prating og hva som skjedde på festen i helgen osv osv osv

Aha, så vi snakker om det samme. 5 gutter rundt 17 år med pannebånd som deler på benken i 2 timer der den sterkeste tar 60kg og for det meste snakker om kor full dei var forrige helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Er i grunn det ja, men problemet er at jeg ikke har oppsigelsestid i kontrakten min..Såe.. Ja, er stuck fram til august :cry:

Dersom partene har inngått en tidsbestemt leieavtale av kortere varighet enn tre eller ett år, skal avtalen anses å være tidsubestemt.

Da har du vel en oppsigelsestid på tre mnd eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle menn som er i vektrommet med løpeshorts, får lyst å rive av dem hodet før jeg river ut mine egne øyne.

Folk som snakker til meg mens jeg løfter vekter.

Folk som ikke er handicapet men føler de må bruke den elektriske døråpner inn til lesesalen på skolen slik at det bråker som faen.

Folk som jobber i bar som IKKE kan tappe øl, de blir gjerne sure om jeg ber dem tappe en ny en på ordentlig måte.

Kommunister.

Når Avicii med Levels kommer på for X antall gang i løpet av en styrkeøkt.

Og mye mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke rydder opp etter seg på treningssenteret

Ja, det er noe jeg irriterer meg grenseløst over. Er det så sabla vanskelig å legge på plass manualer så jeg slipper å snuble i dem, eller ta av mange tunge vektskiver fra stenger og maskiner så jeg slipper å bruke treningsøkten min på å rydde etter andre? Kjedelig å bruke energien på å flytte ørtens vektskiver frem og tilbake.

Irriterer meg også grenseløst over tøffingene på gymmet som bare må bråke mest mulig med alt av vekter. Feks slenge markløststanga i gulvet etter endt sett, eller slippe vektene på maskiner slik at man får dott i ørene.

Klarer man ikke å legge vektene rolig ned etter settet, så får man bruke mindre vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...