Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er mye. Kan nevne blant annet

- folk som skal gå på høyre side av gangfeltet, og nekter å gå til venstre

- tregt internett

- folk som skriver dårlig norsk, ikke har lært korrekt tegnsetting og som skriver smileyer i hytt og pine

- å få vondt fordi jeg er ukonsentrert (eksempelvis sparke borti noe)

- når jeg glemmer noe (kan være hva som helst)

- at folk ikke rydder opp etter seg (det være bakepapir som ligger igjen på felleskjøkkenet, vektene på treningssenteret eller annet rot)

- folk som må ytre meningen sin uansett (det er helt i orden for meg at du har en mening, men jeg er som oftest ikke interessert i å høre den)

- å ikke få sove, når man vet at man skal opp om under fire og en halv time

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Folk som lager kø i butikken

-Folk som kaster søppel på gata

-Svar som "jeg vet ikke" når du spør om noe i butikken. Det er jobben din og vite noe om varene du selger i butikken!!

-Tenåringer som MÅ sitte med beina på setet forran seg når setet er vendt mot dem på bussen.

-Talefeilen til Anniken Huitveldt (hvordan staver man det navnet??)

-Svaret "jammen, kan du ikke bare ta litt" når jeg takker nei til mat grunnet glutenallergi

...og det til tross for at jeg irriterer meg over lite egentlig.

Orker liksom ikke bruke så mye energi på og irritere meg over ting jeg ikke får gjort noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Folk som klager og sutrer i stedet for å begynne å gjøre noe med "problemet" (må nok innimellom inkludere meg selv i denne kategorien jah...hehe)

-Folk som går rundt og sier til andre, "Åh, du er så HELDIG som ...bla bla bla..." Æh, man er ikke HELDIG bare fordi man har valgt å prioritere tid/penger etc annerledes enn deg!

-Folk som sniker i køen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg irriterer meg over...

...meg selv når jeg gjør dumme ting eller har en dårlig dag på squashbanen.

...meg selv når jeg sier ting som kunne, og burde, vært sagt annerledes.

...forfattere/forleggere som ikke bruker penger på å ansette en (tilstrekkelig kompetent) korrekturleser, og som allikevel tar seg latterlig godt betalt for boka.

...forfattere/forleggere som velger å utgi en eller flere bøker med en lite leservennlig font.

...forelesere (og andre) som ikke klarer å gjøre forskjell på tekst og matematiske symboler i fagdokumentene sine.

...folk som på forhånd bestemmer seg for at alt jeg sier og gjør er håpløst, og som bruker unødvendig mye energi på å ukritisk motarbeide meg.

...folk som ikke engang sier "takk" når jeg ofrer mye av både egen tid og helse for å hjelpe dem.

...folk som hardnakket skal "korrigere" meg på ting de tar feil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...