Gå til innhold

Guide for å slå av epostvarsling når du får svar


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Forumet sender ut en epost når man får svar på en tråd man abonnerer på, men for de mest aktive medlemmene kan det være greit å skru av.

Slå av epostvarsling

  1. Velg instillinger under navnet deres på toppen. Fjern haken ved og motta epost-varsel ved svar.
  2. For å fjerne epostvarsling på de postene man allerede følger: Enten klikk på linken i mailene for å deaktivere eller gå til Fulgte tråder under instillinger, og klikk Vis alle fulgte tråder, merk alle, og velg Deaktiver Epostvarsel

Det er også mulig å forandre mye på hvordan notisene oppe til høyre fungerer, feks å ikke få beskjed der når man får svar, men allikevel se når andre liker eller siterer deg. Disse tingene styrer dere under Varslingsinstillinger.

Har du problemer med å få tingene sånn du vil, spør her så får du hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...
Merkelig. Har du sjekket spam?

Gjelder det flere?

Haha, faktisk... jeg tenkte ikke på å sjekke spam engang.

men joda, der har du svaret!

gmail hadde plutselig begynt å oppfatte fitnessbloggen som spam, ble kanskje litt i meste laget :D

takk espen! nesten litt flaut at jeg ikke tenkte på det..

har du lyst til å sjekke den andre tråden jeg la ut i dette underforumet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Min fylles opp, men jeg går opp på "ikke følg tråden" og så klikker jeg på "følg tråden" og velger uten epostvarsel. Må være en bøg i systemet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...