Gå til innhold

Bikini vs Bodyfitness


Gjest danielle

Anbefalte innlegg

Sant! Det jeg mener om at klubbene burde gjøre en bedre vurdering av uttøverne sine. Men det blir jo lettere nå som bikini kommer, da har de litt mer mulighet for de mykere damerne:)

De fleste seriøse klubbene som feks den jeg selv stiller for pleier å gi sine utøvere seriøse og ærlige tilbakemeldinger så får det bli opp til hver enkel sjel å velge om dem vil stille eller ei. Jeg for min del er nok litt mer der at klubber burde nekte folk med for dårlig form, men på en annen side er "sporten" så liten at det ville blitt litt for dumt det også i lille norge. Så da syns jeg egentlig det er litt greit at man heller bare har ærlige folk rundt seg som KAN komme med anbefaling om at man IKKE bør stille, så får man jo selv gjøre valget derifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste seriøse klubbene som feks den jeg selv stiller for pleier å gi sine utøvere seriøse og ærlige tilbakemeldinger så får det bli opp til hver enkel sjel å velge om dem vil stille eller ei. Jeg for min del er nok litt mer der at klubber burde nekte folk med for dårlig form, men på en annen side er "sporten" så liten at det ville blitt litt for dumt det også i lille norge. Så da syns jeg egentlig det er litt greit at man heller bare har ærlige folk rundt seg som KAN komme med anbefaling om at man IKKE bør stille, så får man jo selv gjøre valget derifra :)

kan "alle" stille på NM eller hvordan er egentlig d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig ja, men det skal slik jeg har forstått det ihvertfall tas opp på forbundstinget nå at det skal bli krav om at utøveren skal ha debutert i ett stevne før man får stille i NM

såpass ja. jeg skjønner at dette miljøet ikke er så stort i norge, men jeg ser heller ikke poenget med mye "listefyll". Det er sikkert ingen lett problemstilling om hvordan de skla både få nok utøvere, men også gode utøvere i alle klassene på ett NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såpass ja. jeg skjønner at dette miljøet ikke er så stort i norge, men jeg ser heller ikke poenget med mye "listefyll". Det er sikkert ingen lett problemstilling om hvordan de skla både få nok utøvere, men også gode utøvere i alle klassene på ett NM

Det er på de fleste stevnene finalen som er "the shit" og det er jo kun 6 av utøverne fra hver klasse, man "luker" med andre ord ut disse som "ikke hører" til i forbedømminga sånnsett :) Så man ender fortsatt opp med ganske så brukbare finaleshow også i norge :D

Husk at Norge faktisk huser noen av VERDENS beste BF jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det på de fleste stevnene finalen som er "the shit" og det er jo kun 6 av utøverne fra hver klasse, man "luker" med andre ord ut disse som "ikke hører" til i forbedømminga sånnsett :) Så man ender fortsatt opp med ganske så brukbare finaleshow også i norge :D

Husk at Norge faktisk huser noen av VERDENS beste BF jenter :D

du sier noe:) selv kikker jeg ca aldri på dette i bunn og grunn fordi 5 timer + med dette går mg på nervene. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig nok så er stevnene ofte litt for lite effektive i Norge.

Dette klarte vi faktisk å gjøre noe med i Stavanger open nå i høst, og her gjorde vi faktisk en helt ny twist hvor vi kjørte Bygging først og fitness sist! dette fungerte drit bra og man holdt på mer av publikum lengre og man fikk ett effektivt og bra show på kun 4 timer :D

Og med innleid DJ og litt ekstra show belysning fikk vi litt liv i det hele også! Hjelper såklart med Arild Haugen som speaker også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig nok så er stevnene ofte litt for lite effektive i Norge.

Dette klarte vi faktisk å gjøre noe med i Stavanger open nå i høst, og her gjorde vi faktisk en helt ny twist hvor vi kjørte Bygging først og fitness sist! dette fungerte drit bra og man holdt på mer av publikum lengre og man fikk ett effektivt og bra show på kun 4 timer :D

Og med innleid DJ og litt ekstra show belysning fikk vi litt liv i det hele også! Hjelper såklart med Arild Haugen som speaker også :)

Var der selv. eneste problemet var mye folk, men man kan vel ikke klage på d! hehe

Men skal innrømme at vi reiste like mye til stavnger for festingens skyld da:D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der selv. eneste problemet var mye folk, men man kan vel ikke klage på d! hehe

haha! MYE mer enn forventet og jeg måtte spør hotelledelsen om å få ta inn mer folk når vi fortsatt hadde lang kø på utsiden.

Det skal sies at ALLE som kom inn etter at sitteplassene var tatt fikk beskjed om at det var ståplass og ikke minst dårlig plass :)

Men det hjalp jo på trøkket da, og det ble jo kjempe liv i salen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! MYE mer enn forventet og jeg måtte spør hotelledelsen om å få ta inn mer folk når vi fortsatt hadde lang kø på utsiden.

Det skal sies at ALLE som kom inn etter at sitteplassene var tatt fikk beskjed om at det var ståplass og ikke minst dårlig plass :)

Men det hjalp jo på trøkket da, og det ble jo kjempe liv i salen :D

absolutt:) syntes arild ogsp var en god speaker:) Husker jeg var på sm i 08. Mener å huske at vi satt i over 6 timer og de store guttene hadde fortsatt ikke kommet på scenen:( hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hmmm Enn om fitnessbloggen hadde dratt i gang en helg med eget stevne: fitnessfestival. Dit skulle jeg dratt. Kunne vært innslag av musikk og alle medlemmer av bloggen kunne stille i forskjellige klasser og kun medlemmer av fitnessbloggen kunne være med å stemme. Det skulle vel vært lekkert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm Enn om fitnessbloggen hadde dratt i gang en helg med eget stevne: fitnessfestival. Dit skulle jeg dratt. Kunne vært innslag av musikk og alle medlemmer av bloggen kunne stille i forskjellige klasser og kun medlemmer av fitnessbloggen kunne være med å stemme. Det skulle vel vært lekkert.....

For en drøm det hadde vært!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...