Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en eller annen gammel fyr som STIRRER på meg på trening, og hver trening! og han er alltid der når jeg skal trene:unsure: Litt skummelt:eek:

Og det er ikke noe jeg bare innbiller meg, tar jeg blikket mot han, så stirrer han meg inn i øynene.:confused:

haha, copy that! Det verste er når det ikke er øynene de stirrer på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en eller annen gammel fyr som STIRRER på meg på trening, og hver trening! og han er alltid der når jeg skal trene:unsure: Litt skummelt:eek:

Og det er ikke noe jeg bare innbiller meg, tar jeg blikket mot han, så stirrer han meg inn i øynene.:confused:

Gå bort til ham, sørg for at han legger på mer vekter en han klarere, se han feile og så gå.. La han ligge der og pumpe mehehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Folk med samme t-skjorte(gjerne en alt for stram en)på hver trening når de trener 5 dager i uken

Har en på senteret "mitt" som er oppe i andre uken nå...:meh:

(Jeg håper og ber om at han vasker den mellom hver økt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Må begynne å trene på treningssenter jeg tror jeg hehe. Går visst glipp av mye ved å trene hjemme :D

Mye spennende som skjer på senter ja :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en på senteret "mitt" som er oppe i andre uken nå...:meh:

(Jeg håper og ber om at han vasker den mellom hver økt)

Vi hadde en men han er heldigvis borte nå :)

Det lukta ikke vaskemiddel av han for å si det sånn men kan vel hende skjorta krympa i vask slik at den ble så stram at han ikke fikk den på :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det mest creepy er overvektige damer som trener i tights. Burde være forbudt å selge, akkurat som alkohol. "sorry, du er for full. Ikke mer øl på deg" eller: "sorry, du er for tjukk. Får ikke kjøpe tights."

Å du kan tro jeg har omtrent blitt hengt for å sagt det høyt..:blush:

Jeg må lære meg å tenke før jeg åpner kjeften

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest creepy er overvektige damer som trener i tights. Burde være forbudt å selge, akkurat som alkohol. "sorry, du er for full. Ikke mer øl på deg" eller: "sorry, du er for tjukk. Får ikke kjøpe tights."

Åh, enda verre.. På ridetur, med meeget overvektig dame i hvit ridebukse på hesten forran. Når kraterne i appelsinhuden skjelver, da kan du godt ha på deg ei joggebukse altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007

Folk med denne singleten...It's creepy! Og enda mer creepy når fyren med altforliten sånn singlet følger etter deg å tar apparatet ved siden av gjennom hele treningsøkten! Jeg løøøøp hjem etter trening i dag. Ææææ!

post-778-14440823293356_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...