Gå til innhold

Hvilken øvelse (som du faktisk gjør) hater du mest, og hvorfor?


larskr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Husker faren min knakk et ribbein under et sett tung beinpress( den man ligger under å presser skrått oppover) udigg lyd det lagde ;) Ossen klarte du å knekke ribbein av skråbenk da? Spretter du den i kassa?

Var skråbenk med manualer, glemte å skrive det. Mistet den bare ned, over ribbeina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, hater ingen av øvelsene jeg gjør. De som gjør mest vondt er det nesten som jeg gleder meg til å ha gjennomført, for det er så digg etterpå :)

NO PAIN NO GAIN :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbell Bent Over Rows og Standing Militaty Press. Gleder meg til at jeg kan bevege meg opp til litt større plater sånn at jeg kan gjøre Pendlay Rows i stedet for Bent over rows, akkurat nå kommer klypene litt i veien :ninja:

Ellers er løping på mølla zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:sick: og jeg får stadig (statisk) elektriske støt, som jeg hater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbell Bent Over Rows og Standing Militaty Press. Gleder meg til at jeg kan bevege meg opp til litt større plater sånn at jeg kan gjøre Pendlay Rows i stedet for Bent over rows, akkurat nå kommer klypene litt i veien :ninja:

Ellers er løping på mølla zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:sick: og jeg får stadig (statisk) elektriske støt, som jeg hater.

Får du elektrisk støt? :p Har jeg aldri opplevd :) Mølla liker jeg, den behandler meg stort sett penere enn vektene :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...