Gå til innhold

Hvilken øvelse (som du faktisk gjør) hater du mest, og hvorfor?


larskr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gruer meg til bentrening. For det første sliter jeg med ene låret (og dermed mobilitet i bekkenet) og for det andre får jeg skikkelig blodtrykksfall...og så synes jeg strengt tatt ikke at jeg trenger så mye større lår enn jeg har etter 25+ år med forskjellig trening, så det føles litt "unødvendig" ut. Merk gåseøynene rundt undøvendig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frontbøy, frontbøy, frontbøy.... For en jævlig øvelse... fordi jeg er så svak i denne øvelsen, og fordi det er bare en skikkelig ubehagelig følelse når man skal presee seg gjennom de sist reppene på hvert sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ett sånn hat/elsk forhold til knebøy. HATER det pga det svir så jævlig og for at det er så sykt tungt, men elsker det for at det gir meg fantastiske resultater :)

Nettopp dette forholdet har jeg til både knebøy og bulgarske utfall. Det brenner i musklene på siste rep'en og bakken opp til huset etter trening er PAIN, men de funker som bare hei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har ett sånn hat/elsk forhold til knebøy. HATER det pga det svir så jævlig og for at det er så sykt tungt, men elsker det for at det gir meg fantastiske resultater :)

Ditto, knebøy er fantastisk, på en annen side så holder jeg på å brekke meg vær gang jeg er på vei opp:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...