Gå til innhold

Hvor bestiller dere høydose D-vitamin?


Marita

Anbefalte innlegg

bestilte 4. feb om kvelden og fikk de i postkassen i dag, så litt under en uke da :) 5000IU kommer normalt til å bli stoppet i tollen siden 2000IU er maks tillat her til lands.. men kult at det gikk gjennom! til sammenligning koster 200IU 160 kr på apoteket.. blir nesten for dumt spør du meg :p, 160 kr for 100 tabletter, og du må ta 25 stk hver dag.. (om du skal få i deg det som robert anbefalte vel å merke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det blir stoppet i tollen er det vel en god grunn for det, eller tar jeg feil? :)

Grunnen til at det fra iherb blir stoppet er at det kommer fra utenfor EU. Bigvits er britisk, så der slipper samme varer igjennom.

5000IU-kapsler blir kanskje stoppet uansett. Det vet jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestilte 4. feb om kvelden og fikk de i postkassen i dag, så litt under en uke da :) 5000IU kommer normalt til å bli stoppet i tollen siden 2000IU er maks tillat her til lands.. men kult at det gikk gjennom! til sammenligning koster 200IU 160 kr på apoteket.. blir nesten for dumt spør du meg :p, 160 kr for 100 tabletter, og du må ta 25 stk hver dag.. (om du skal få i deg det som robert anbefalte vel å merke)

Jeg har akkurat tatt sjansen på at dette går igjennom for meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lagt inn bestilling på BigVits eg og. Det blir litt som med omegafettsyrer. Du kan ta 15 kapslar eller drikke 15ml frå ei flaske. Jo større konsentrasjon jo betre meiner eg, så lenge ein veit kva ein driv med.

No kan ein få høgare konsentrasjon enn 2000UI her til lands og, men då du få på resept etter anbefaling frå lege. Kva prisen er på sånt veit eg ikkje.

Ein ting er sikkert, eg får ikkje mykje sol på kroppen i vinterhalvåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Fekk to stykk av denne i dag. £21 for to stykk inkludert frakt, under 200-grensa. Ingen problem med tollen.

bv_130.jpg

Den bestillte jeg også, og fikk den stoppet.. Så det er nok veldig tilfeldig hva som kommer igjennom, og ikke. For siden du ikke skriver hvor du bestillte den fra, regner jeg med det var fra Iherb, og utenom EØS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...