Gå til innhold
Marita

Hvor bestiller dere høydose D-vitamin?

Anbefalte innlegg

Er ute etter et godt d-vitamin-produkt som er høyere enn 10 mikrogram som er normaldosen i Norge..

Prøvde å bestille denne (5000 IU) igjennom Iherb engang, men den ble stoppet i tollen.

Så trenger tips! Anyone? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke helt sikker på hva grensa er, men vet at det snart kommer 20 mikrograms til sunkostbutikkene! Det er da hvertfall LITT bedre selv om det fortsatt er lavt. Typisk Norge..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier kjøpe det i Sverige når jeg er der - men tenkte teste ut å bestille fra iHerb, kan jo ha flaks :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte tran i går. Omega 3 og vitamin D i ett :thumbsup:

Begynt med tran jeg også, etter all mediaomtalen om kapsler og harskning.. Men er redd for å ta for mye i forhold til e-vitamininnholdet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Begynt med tran jeg også, etter all mediaomtalen om kapsler og harskning.. Men er redd for å ta for mye i forhold til e-vitamininnholdet?

Jeg tar tran hver dag, men kun en spiseskje og supplerer resten av vitamin-d med vit-d tilskudd, og resten av omega-3 med ren omega-3. Funker greit, men blir litt mange tabletter, siden d-vitaminen jeg har er 10mikrogram per, så må ta 8 hver dag, + 5 omega-3 kapsler og 6 med creating ^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå