Gå til innhold

Riktig proteinpulver?


Metal_Barbie

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg med å velge? Jeg skal selvfølgelig NED i vekt,trener mye styrke -4 dager i uka og cardio 5 dager i uka. jeg vil ikke bli stor(skal litt til og da for jenter kanskje:P) men vil jo ha definerte muskler...prøver å få i meg nok protein,og vet jeg må det for ¨å gå ytterligere ned i vekt også...men får ikke til å få i meg nok med bare mat. Hadde vært kjekt å kunne tilsette i mat og drikke etter trening. Tenker noe med vaniljesmak eller smaksløst. Har sett meg rundt men altså,jeg aner jo ikke hva slags protein engang:P Hva heter proeinet som kan passe for meg...vet jo at man ikke skal ha i seg for mye av enklete typer protein. Og hvilke evt nettbutikker er billigere på dette?Tenkte jo å bestille en shitload med d samme liksom:P Så har jeg!:D Takk for hjelp på forhånd:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke noen proteinpulvre som er bedre egnet for å gå ned i vekt enn andre. Finn et proteinpulver med smak du liker, og go for it. Mange leverandører gir ut smaksprøver, så slipper du å kjøpe 900 kg før du finner ut at du egentlig ikke likte det. De billigste pulverene er som regel myseprotein, og de duger helt fint.

www.norkost.no

www.myrevolution.no

www.proteinfabrikken.no

www.gymgrossisten.no

www.technutrition.no

www.nordicnutrition.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noen proteinpulvre som er bedre egnet for å gå ned i vekt enn andre. Finn et proteinpulver med smak du liker, og go for it. Mange leverandører gir ut smaksprøver, så slipper du å kjøpe 900 kg før du finner ut at du egentlig ikke likte det. De billigste pulverene er som regel myseprotein, og de duger helt fint.

Jeg personlig ville valgt et kvalitetstilskudd med høyt proteininnhold og lavt karbohydratinnhold. Og til dette synes jeg personlig myoprotein og prozyme er best. Og det viktigste av alt er at man finner et pulver man liker smaken av. Skal man holde på med det en god stund er det viktig at det går lett ned i magen, ellers blir det kortvarig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg personlig ville valgt et kvalitetstilskudd med høyt proteininnhold og lavt karbohydratinnhold. Og til dette synes jeg personlig myoprotein og prozyme er best. Og det viktigste av alt er at man finner et pulver man liker smaken av. Skal man holde på med det en god stund er det viktig at det går lett ned i magen, ellers blir det kortvarig.

Nå er det ikke all verden med karbohydrater i proteintilskudd generelt, så om man ikke vil ruinere seg, så kommer man langt med ett sunt kosthold og Whey-80 fra Gymgrossisten eller 100%whey fra Proteinfabrikken, for eksempel :)

Om man er på diett og skal ned i sceneform, så bør man tenke på høyt proteininnhold og kardohydratinnhold, men for den vanlige mann i gata holder det med ett billigere tilskudd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig ville valgt et kvalitetstilskudd med høyt proteininnhold og lavt karbohydratinnhold. Og til dette synes jeg personlig myoprotein og prozyme er best. Og det viktigste av alt er at man finner et pulver man liker smaken av. Skal man holde på med det en god stund er det viktig at det går lett ned i magen, ellers blir det kortvarig.

Okey,jeg skal se hva jeg finner:) Tusen takk for hjelp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myprotein mocca er desidert det beste proteinet jeg har smakt til nå, men jeg er ikke ferdig med alle smaksprøvene mine enda. Whey tech både sjokolade og jordbær var også veldig godt. Active whey sjokobanan smakte dog grusomt og ikke løste det seg opp heller, selv etter intens risting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg bruker et protein pulver som heter whey-100 fra gymgrossisten.no!

Funker kjempe bra for meg. Jeg trener styrke 6-7 ganger i uken og har sett raskere resultater da jeg begynte med proteinpulver. Var sykt skeptisk til dette med proteinpulver, men for meg har det funket fett!

Prisen er helt overkommelig. 223 kroner for 1 kilo og 791 for 4 kg!

Har selv bare prøvd sjokolade smaken, smaker helt greit. Har kun blandet den ut med melk, men du kan blande den med vann også. Nå har jeg nettopp klikket hjem en med jordbær smak etter anbefaling :)

Håper dette hjalp deg litt iallefall. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...