Gå til innhold

30 days... noen som har erfaringer?


Exotica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!:)

Er det noen som har prøvd "30 days" tabletter?

Funker de...? :huh:

Ja det tror jeg .Jeg startet med det sammens med diett,og kiloene rant av.Jeg brukte den grønne fordi jeg følte den hedde bedre effekt en den røde.Men det er jo også behov for livsstilsendreng og det kan jo hende det er nåkk i seg selv.Man 30 days hjalp meg igang.Om det var bare sykisk , så synes jeg det var verdt det ,for i dag er jeg 25,5 kg lettere.:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det tror jeg .Jeg startet med det sammens med diett,og kiloene rant av.Jeg brukte den grønne fordi jeg følte den hedde bedre effekt en den røde.Men det er jo også behov for livsstilsendreng og det kan jo hende det er nåkk i seg selv.Man 30 days hjalp meg igang.Om det var bare sykisk , så synes jeg det var verdt det ,for i dag er jeg 25,5 kg lettere.:).

Nå slenger jeg ut en påstand her: Jeg tror du hadde hatt de samme resultatene om du hadde kuttet ut de 30-days-greiene :)

Det er livsstilendringen i seg selv som er viktig, ikke noe jalla tilskudd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvilken slik vidunderpille det var, men var en slik "fetthemmende" som gjorde at man fikk løs mage +++, sikkert lite digg på jobb/skole osv. Det får man ikke av sunn mat og litt mere trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja...de pillene er det samme som hvilken som helst rensekur du kjøper på helsekost,bare over lengre tid og vil funke som en slags tarmskylling,bare over lengre tid og ikke så dramatisk som hvis en tar en vanlig tarmskyll der man strippr tarmene for alt og ender opp md ingen som heslt tarmflora igjen.;) Så da vil jeg heller anbefale en rensekur i overgangen mot den nye livsstilen,der du sposer sunnere og trener mer og drikker dobbelt så mye vann som før:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå slenger jeg ut en påstand her: Jeg tror du hadde hatt de samme resultatene om du hadde kuttet ut de 30-days-greiene :)

Det er livsstilendringen i seg selv som er viktig, ikke noe jalla tilskudd :)

livsstilsendring er nødvendig:) .Når proteinpulver kom på markedet for første gang , så var det mange som mente at det var et jalla tilskudd.:eek:. Fordi at proteiner er jo i mat,så da er det jo bare å spise seg fitt..... Men det finnes ikke noe pille som gjør underverker ALENE i slanking.....men noen hjelper til .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd de, og de hadde absolutt ingen effekt i det hele tatt. Har prøvd diverse andre greier også, og hittil har det kun resultert i en tommere lommebok og et stykk meget skuffet kvinne. Har startet med kostholdsendring og mer fysisk aktivitet og jeg merker allerede forskjell. Og det etter bare fem dager, så spar pengene og gjør som alle andre her inne sier, endre livsstilen, det fungerer aller best. Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I mine tidligere dager på Sunkost så solgte jeg en hel haug av de.. Fikk faktisk en hel haug med positive tilbakemeldinger og...

Men tror nok de passer best for noen som er relativt overvektig.

De inneholder karboblokkere og beta-glycaner (som virker positivt på betennelsestilstander på innsiden av tramveggen bl.a.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle som har kommentert over her har jeg nok minst erfaring på mange områder, men jeg vil likevel fraråde deg til å putte i deg slike piller. Jeg ville i alle fall vært meget skeptisk, og tenkt at "hva f*en gjør dette egentlig med kroppen min?".

Nåja, pilleskepsis eller ikke - det ER faktisk dyrt. Å kutte ut snop og heller ta seg en ekstra gå/jogge-tur koster derimot ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min desperasjon for noen år siden, var jeg på pillehylla.

Og nei, 30 days funker ikke. Sørget for å trene og spise helt likt en periode i forkant og mens jeg tok pillene. Veide det samme. På en annen type gikk jeg en kilo "opp" (=naturlige svingninger).

Konklusjon: dropp dyre piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er prøvd av 250 000 nordmen.. det er et ganske høyt tall.

Tror det sier mer om nordmenns desperate ønske om vektreduksjon, enn pillenes virkning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...