Gå til innhold

Hvilket pulver best egnet for vektoppgang uten trening?


Cala_

Anbefalte innlegg

Mannen min sliter veldig med å holde vekta oppe. Det har han vel egentlig gjort store deler av livet. Han hadde en to-års periode med styrketrening og proteinpulver der han klarte å komme opp i 75 kg. Ellers sliter han med å holde seg opp mot 70. Nå tror jeg han er en del under 70. Han er 1,76 høy. Problemet er at han ikke klarer å spise nok av vanlig mat. Han har prøvd i perioder, men det er et voldsomt slit for han som er småspist av natur å klare å få i seg nok kcal i løpet av dagen. Så pulver/shake tror jeg er eneste løsning for han for å få mer kjøtt på kroppen og se litt sunnere ut. 

Trening er ikke er tema på nåværende tidspunkt. Han har så mye på tapetet at det har han ikke tid til (og heller ikke motivasjon til). Derfor lurerer jeg på hvilket pulver hadde vært best til han? Vet er er noe som heter gainers? Tips mottas med stort takk. Er slikt billigere i Sverige? Vi drar til Storlien en gang i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såkalte gainere inneholder mye kcal, men mye av det er sukker, så det er kanskje ikke den sunneste måten å få i seg nok kcal. Det han kan gjøre er å lage en litt sunnere shake hjemme. Jeg pleier å ha melk, havregryn, banan, oboy og litt peanøtt smør i en blender og blander. Da får man en god shake med alt av karbohydrater, proteiner og fett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...