Gå til innhold

Magefett!


ss99

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

Jeg er en gutt på 18 år og er ny på denne siden. Jeg har veldig mye mage fett som dere kan se på bildet. Jeg vil bli kvitt øl magen fortest mulig. Høyden min er 182cm og veier 84 kg. Jeg vet ikke så mye om kosthold og hva som er riktig å spise. Kunne noen gi meg tips på hva som er lurt å spise med eksempler. Og hvor mange ganger jeg burde spise?

Håper det er noen snille sjeler ute som kan hjelpe meg :)

13467580_1210221688997815_1278210807_o.jpg.0a588e19ad18827d20d46415471d167a.thumb.jpg.dfab842f12e1ce17594ed172dc92193a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det viktigste og forsåvidt det eneste du trenger å tenke på for å gå ned i vekt er kalorier inn vs kalorier ut. Du må med andre ord sørge for å ligge i et kaloriunderskudd over tid. Enkle kjøreregler er å innta mye protein og fiber, da disse øker metthetsfølelsen, samt unngå raffinert sukkert. Spis MYE frukt og grønt og velg fornuftige råvarer så gjør mye seg selv.

Selv ville jeg lagt meg på et moderat kaloriunderskudd kombinert med styrketrening. Husk at det viktigste vedrørende fettreduksjon er hva du gjør på kjøkkenet og ikke på trening. Det tar mer enn en halvtime på mølla for å forbrenne enn kebab.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ikke tenk at du skal bli raskt kvitt det. Det funker ikke i lengden.

Men som han over sier så må du telle kalorier. Og det er viktig å holde den linja også i helgene. Spise dag kan du tenke på når du ser ut slik du ønsker.

Last ned my Fitness pal. Så kan du scanne alt du spiser. Da vil du fort få en forståelse for hva slags mat du bør spise.

Å legge deg på 1000 kalorier om dagen fordi du tror du får six pack ila 4 uker er helt feil. Du vil bare bli tynnfeit, og miste alt av muskler. Legg deg 500 kcal under det utregning i app eller på nett sier er det du bør spise. Holder du deg til det går du garantert ned.

Når du ser det funker, vil du føle deg som pro på kosthold etter 6 måneder. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...