Gå til innhold

Tips til PT i Bergen


Charlotte84

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger hjelp til å finne en god PT i Bergen :) Jeg har lyst å komme i "fitness-form", men har ikke et mål om å stille i konkurranse :) Ønsker å komme i kontakt med noen som har erfaring på området, enten som er PT eller har trent og stilt i konkurranse selv. Noen som har lyst på, eller vet om noen som har lyst på en utfordring? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.11.2017 den 23.58, Charlotte84 skrev:

Hei! Jeg trenger hjelp til å finne en god PT i Bergen :) Jeg har lyst å komme i "fitness-form", men har ikke et mål om å stille i konkurranse :) Ønsker å komme i kontakt med noen som har erfaring på området, enten som er PT eller har trent og stilt i konkurranse selv. Noen som har lyst på, eller vet om noen som har lyst på en utfordring? :)

Det er overhodet ikke nødvendig for noen som vil komme i en slik form å betale tusenvis av kroner til en PT for dette.

En stor andel av oppsett som ymse coacher tar blodpris av sine kunder som skal stille er intet annet enn reinspikka svindel. Helt standard treningsprogram (Ofte bro-splitter) og idiotiske matoppsett ala kylling og brokkoli og ris 10 gang om dagen. Man kommer nøyaktig like langt med et minimum kunnskap om trening og kosthold og litt selvlæring, faktisk lenger da man ender opp med å spise ting man faktisk liker og ikke ting som coachen din selger alle kundene sine fordi det sparer vedkomne mest tid. 

Da er det langt mer fornuftig å kontakte noen som har erfaring, men som ikke selger deg kunnskap som er lett tilgjengelig å tilegne seg helt gratis om du er interessert nok, noe du tydeligvis er.

Det jeg sier er at det burde være plenty med kunnskapsrike og hyggelige folk i miljøet i en såpass stor by som Bergen, som kan ta seg tid og hjelpe deg med ting du lurer på uten at det koster deg noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...