Gå til innhold

Orgasme på trening


Leneert

Anbefalte innlegg

Okei jeg har et Serriøst problem..😅 før hadde jeg ofte sånn at jeg kunne få orgasme ved magetrening, men nå kan jeg få det av all slags styrketrening!! Noen andre som har det slik?🙈 avogtil lurer jeg på om noe er galt med meg, men har lest rundt forbi at det er ganske normalt ved magetrening, men ikke ved all slags trening? Hindrer meg litt i å gi alt på trening😅😅 tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er visstnok ikke et så uvanlig fenomen som man skulle tro. I en studie rapporterte halvparten av kvinnene at de hadde opplevd det. 

Jeg vil tro det henger sammen med bekkenbunnsmuskulaturen, og den bruker du jo i alle øvelser. Vet ikke om noen måte å unngå det på (kanskje «gjøre seg ferdig» på forhånd?), alternativet er jo å heller nyte det? ;) Skjønner godt problemet hvis det er distraherende og ødelegger for teknikken, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...