Gå til innhold
Anonym111

Redusere muskelmasse

Anbefalte innlegg

Jeg har ganske muskuløse legger og lår fra jeg drev med sprint.

Har løpt 45-1t flere ganger i uken i omtrent et år, uten at de har blitt noe mindre.

Noen som skjønner hvorfor jeg ikke ser noe redusering i muskelmassen?? Evt andre tips

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vedlikeholder kanskje muskelmassen ved at beina er i såpass aktivitet? Ingen aning, bare en teori:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
11 timer siden, tusj12 skrev:

Du vedlikeholder kanskje muskelmassen ved at beina er i såpass aktivitet? Ingen aning, bare en teori:-)

Hm, kanskje.

Hadde vært veldig nedtur for meg å ikke trene i det hele tatt da:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
17 timer siden, Anonym111 skrev:

Jeg har ganske muskuløse legger og lår fra jeg drev med sprint.

Har løpt 45-1t flere ganger i uken i omtrent et år, uten at de har blitt noe mindre.

Noen som skjønner hvorfor jeg ikke ser noe redusering i muskelmassen?? Evt andre tips

Det skal som regel mere til enn folk tror å miste muskelmasse av betydning. 

Men hvorfor vil du redusere muskelmassen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
51 minutter siden, NoBro skrev:

Det skal som regel mere til enn folk tror å miste muskelmasse av betydning. 

Men hvorfor vil du redusere muskelmassen?

Vet du hva som skal til da?

Fordi jeg vil ha slankere bein, nå som jeg ikke trenger så mye muskler lenger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slutt med trening som belaster leggene. Løping og sykling er fy fy hvis du vil ha mindre legger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri opplevd at noen har for store legger/bein som ikke står i proporsjonene til resten av kroppen, men jeg har kanskje hørt hundre damer oppgjennom som klager på at de SYNES de har for store legger/bein. 

Hva med å trene resten av kroppen for å kompensere? Det er iallefall en dårlig ide å være på diett nå, eller bare slutte å trene helt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
9 timer siden, selters skrev:

Slutt med trening som belaster leggene. Løping og sykling er fy fy hvis du vil ha mindre legger.

Hva slags cardio anbefaler du da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
19 minutter siden, Superspurv skrev:

Jeg har aldri opplevd at noen har for store legger/bein som ikke står i proporsjonene til resten av kroppen, men jeg har kanskje hørt hundre damer oppgjennom som klager på at de SYNES de har for store legger/bein. 

Hva med å trene resten av kroppen for å kompensere? Det er iallefall en dårlig ide å være på diett nå, eller bare slutte å trene helt.

Vil heller miste muskler nå og få litt mer «damete» kropp. Så det å trene resten av kroppen for kompensere er egentlig uaktuelt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri noensinne sett en kvinne som ikke er konkurrerende bodybuilder og gått "shit, ho der har legger som en mann!"

Uten å ha en gang sett deg, kan jeg si med 99% sikkerhet: leggene dine er helt normale, det er resten av deg som er en kvist.

pilatus og Ove_68 liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger er genetisk, så beklager om du får bare tullete svar, men spørsmålet ditt er latterlig. 

Ikke rart du får bedre svar på kvinneguiden, der er vel andelen 100% jenter/damer som er misfornøyd med genetikken sin. 

Marcus Halberstram, Ove_68 og rudboy liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Superspurv skrev:

Legger er genetisk, så beklager om du får bare tullete svar, men spørsmålet ditt er latterlig. 

Ikke rart du får bedre svar på kvinneguiden, der er vel andelen 100% jenter/damer som er misfornøyd med genetikken sin. 

Og andelen 5% som faktisk har peiling på hva de prater om. Jenter er også notorisk kjente for å ha kroppsbilde som ikke er i nærheten av virkeligheten, så at jenter med forkvaklede kroppsbilde støtter hverandre er ingen overraskelse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
12 timer siden, Superspurv skrev:

Det er mulig. Men leggene jeg har nå har jeg bygd opp selv ved trening. Hadde ikke det før. Er ikke fysisk umulig å trene de ned igjen, må bare vite hvordan 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, som har blitt nevnt her før: den eneste måten å få mindre legger på er å slutte å bruke dem så mye som det du gjør nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå