Gå til innhold

Hvordan burde oppsettet mitt se ut??


Maria-Alexandra

Anbefalte innlegg

Hei! Nå skal jeg begynne å bygge opp den lille rompa mi, samtidig som jeg vil få vekk litt valpefett på mage og litt fra armene. 

Trenger litt tips til hvordan jeg burde legge opp treningen. 2 ganger legday hvilke type nøkkeløvelser burde jeg ta med, hvilken type trening for å trene vekk fettet? Har et snev av kunnskaper om dette, men vil veldig gjerne ha noen pointere å tips om noen vil dele! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vil du gjøre 2 ting samtidig som egentlig ikke er mulig.
Hvis du vil bygge muskler, må du ligge i overskudd i kalorier for at du skal ha noe å bygge muskler med.Hvis du vil ned i fettprosent må du ligge i underskudd i kalorier, men da klarer du heller ikke å bygge noe muskler.
Jeg foreslår at du bygge muskler først i kanskje 6-12 måneder, og deretter fokuserer på å redusere fettprosenten.

 

Treningsprogram burde ikke være noe vanskelig å finne.. Prøv å google "treningsprogram for jenter" burde holde i massevis, feks dette: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=4195

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig det Superspurv sier, men dersom treningsgrunnlaget ditt er helt fraværende er det faktisk mulig å bygge muskler på underskudd en kortere periode. Så et alternativ da er trene nevnte styrkeprogram og spise i underskudd til du stagnerer, for så å spise mer og bygge opp muskelmasse, for så å kutte igjen. Men som nevnt fungerer det kun dersom du er helt nybegynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...