Gå til innhold
Maria-Alexandra

Hvordan burde oppsettet mitt se ut??

Anbefalte innlegg

Hei! Nå skal jeg begynne å bygge opp den lille rompa mi, samtidig som jeg vil få vekk litt valpefett på mage og litt fra armene. 

Trenger litt tips til hvordan jeg burde legge opp treningen. 2 ganger legday hvilke type nøkkeløvelser burde jeg ta med, hvilken type trening for å trene vekk fettet? Har et snev av kunnskaper om dette, men vil veldig gjerne ha noen pointere å tips om noen vil dele! 😃

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vil du gjøre 2 ting samtidig som egentlig ikke er mulig.
Hvis du vil bygge muskler, må du ligge i overskudd i kalorier for at du skal ha noe å bygge muskler med.Hvis du vil ned i fettprosent må du ligge i underskudd i kalorier, men da klarer du heller ikke å bygge noe muskler.
Jeg foreslår at du bygge muskler først i kanskje 6-12 måneder, og deretter fokuserer på å redusere fettprosenten.

 

Treningsprogram burde ikke være noe vanskelig å finne.. Prøv å google "treningsprogram for jenter" burde holde i massevis, feks dette: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=4195

 

 

Maria-Alexandra liker dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riktig det Superspurv sier, men dersom treningsgrunnlaget ditt er helt fraværende er det faktisk mulig å bygge muskler på underskudd en kortere periode. Så et alternativ da er trene nevnte styrkeprogram og spise i underskudd til du stagnerer, for så å spise mer og bygge opp muskelmasse, for så å kutte igjen. Men som nevnt fungerer det kun dersom du er helt nybegynner.

Maria-Alexandra liker dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå


×