Gå til innhold

Fullkroppsprogram 4 x per uke (annenhver dag) - For mye trening? For lite?


SamGold

Anbefalte innlegg

Trekker ikke konklusjoner basert kun på en ukes trening, men musklene har i hvert fall ikke falt av enda og jeg har faktisk hatt marginale økninger fra forrige uke. Føler meg mer opplagt også. 

Hadde ellers et lite uhell på trening i går. Skulle laste på 92,5 kg på benkpress som jeg etter planen skulle kjøre 5-6 repetisjoner på. Vekslet med en annen på trening, så surret litt og presterte å legge på 102,5 kg i stedet. 

Tenkte jeg skulle ha stålkontroll på 92,5, så intetanende løftet jeg av og gjennomførte 2 repetisjoner gode repetisjoner. Synes det var sykt tungt og kunne ikke forstå at jeg hadde tapt så mye styrke eller hadde så dårlig dagsform. Stor var gleden når jeg oppdaget feilen. 

Tviler på jeg hadde løftet så mye med så god form om jeg visste hva som egentlig lå på stangen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...