Gå til innhold

woobs? konfrontasjon?


Fitsoon

Anbefalte innlegg

Hei, har puttet meg selv i en litt klissete situasjon. Har en venninne som jeg er ganske nær, og vi har litt av en "det som er mitt er også ditt" forhold. For noen uker siden kjøpte jeg en treningsprogram, som for meg er ganske dyrt. Igår mens vi snakket om trening, nevnte jeg guiden og sa at hun kunne få den av meg. 

I tillegg til guiden så har man en bruker på nettsiden, med personlig passord osv. Ga henne alt, men nå angrer jeg. Både med tanke på at jeg brukte langt tid på å finne en passende treningsprogram selv, og at det ikke er rettferdig ovenfor den som har laget den (og alle andre som må betale for det ellers). 

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Sitter med en rar følelse av at jeg ikke burde ha gjort det, og lurer på om jeg enten skal bytte passord og få henne logga ut, eller fortelle henne det som det er (noe som også føles rart, da penger og slikt aldri har vært noe mellom oss)... eller bare la være å gjøre noe som helst? 

edit: altså har ikke noe imot om hun kjøper det selv, da det er mest rettferdig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

3 minutter siden, PaulM skrev:

Det må være greit at folk kjøper treningsprogram. Unødvendig å kommentere.

For all del, folk får bruke penger på det de vil. 

Men en stor del av de som betaler penger for treningsprogram blir ofte lurt å til å tro at de betaler for noe som er utilgjengelig gratis. 

Jeg synes det er helt legit å kommentere at de vil få like god fremgang av program og splitter de finner helt gratis på nett. 

Det sitter tross alt folk og casher inn på andres uvitenhet om nettopp dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, NoBro skrev:

For all del, folk får bruke penger på det de vil. 

Men en stor del av de som betaler penger for treningsprogram blir ofte lurt å til å tro at de betaler for noe som er utilgjengelig gratis. 

Jeg synes det er helt legit å kommentere at de vil få like god fremgang av program og splitter de finner helt gratis på nett. 

Det sitter tross alt folk og casher inn på andres uvitenhet om nettopp dette. 

Er ikke uenig i det, men jeg tror de som betaler for treningsprogram kanskje er sårbare for kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...