Gå til innhold

kjell olav

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Her er noe jeg bare må dele. Selv om det kanskje er litt utenfor min komfortsone 😄

For 19 dager tok jeg et valg for å bedre min helse. Som mange av min vet, har ikke min kropp vært særlig medgjørlig de siste årene.


Jeg endret kostholdet mitt. 4 måltider om dagen, samt at jeg tar noen patenterte næringstilskudd som er fremstilt av ren økologisk mat. Og som går direkte på cellenivå etter få dager.

Og vet dere hva som har skjedd så langt. Kun etter 11 dager??🙂😄

Vekten min viser 12 kg mindre og magen er 19 cm mindre. 😊🍹

De sier kilo og cm henger sammen, men min mage er helt fin. Tidligere var den oppblåst pga diverse intolleranser, men nå som sagt super.

Jeg har allerede fått mer energi og trenger ingen runde på sofaen. Jeg bare måtte dele dette med dere💃💥🍹

Pga bedre blodsirkulasjon, har jeg heller ingen kalde ben.

Ønsker du noe av dette?

- Mer energi
- bedre nattesøvn
- mindre smerter i kroppen
- en skikkelig detox
- vektreduksjon på 5-12 kg på KUN 4 uker??

DETOX14 er et livsstilsprogram for optimal helse og vekt. Mange mennesker har i dag problemer med:
* trøtthet
* konsentrasjon
* dårlig søvn
* overvekt

DETOX14 er ett 4 ukers program som renser kroppen og tilbakestiller hormonbalansen.
Dessverre får vi i oss fordi mye salt, sukker, mel og gifter fra for eksempel amalgam, medisiner og forurensning. Dette gir helseproblemer.
Programmet er en rensing av kroppen og er korrekt sammensatt i forholdet til mat, et høykvalitativt næringstilskudd for et optimalt resultat.
Kostnaden for dette er:
Måned 1: kr 1.945,- / (kr 60 pr dag)
Måned 2 og 3: kr 885,- / måned (kr 30 pr dag)
Dette inkluderer vitaminer, mineraler, detox, aminosyrer og en rensende te. Næringstilskuddet er velsmakende og du har 30 dagers åpent kjøp. Med fornøyd kundegaranti med pengene tilbake.
Kompendiet, meny og support er uten kostnad.
👌
Dette livsstilsprogrammet må ikke forveksles med en tradisjonell slankekur. Her vil du oppleve en mer energifylt kropp i balanse. Bonusen av dette er en VEKTREDUKSJON på mellom 5-12 kg på bare 4 uke

Den første linken er til sports utøvere som bruker samme produkter som meg  http://www.pmi-sports.com/?TP=6751920 .

Sports katalogen forklarer en del om produktene . Det er mange idrets utøvere Fittnes folk som bruker samme produktene også ;)  https://www.pm-international.com/pagemain/flash_cat/oa/no/FL.SportCatalogONLINE.CTLG.4716.NO.P5_FlipPDF/FL.SportCatalogONLINE.CTLG.4716.NO.P5.html#p=1

 Legger med en link for dere som Ønsker å bestille produkten selv  eller så er det bare å legge i gjenn en komentar her så hjelper jeg dere :)  https://www.pm-international.com/registration/?TP=6751920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei. Fortell meg hvorfor jeg skal bruke to tusen kroner på dette.

Jeg har allerede en diett jeg mener er bedre jeg kan gå på i 4 uker.

Den består av:
- Vann
- Multivitaminer

Tror det blir vanskelig å overgå en slik diett når det kommer til ren vektnedgang. Klarer du å overbevise meg, skal jeg kjøpe den på flekken.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, kjell olav skrev:

DETOX14 er ett 4 ukers program som renser kroppen og tilbakestiller hormonbalansen. Dessverre får vi i oss fordi mye salt, sukker, mel og gifter fra for eksempel amalgam, medisiner og forurensning. Dette gir helseproblemer.
Programmet er en rensing av kroppen og er korrekt sammensatt i forholdet til mat, et høykvalitativt næringstilskudd for et optimalt resultat.
Kostnaden for dette er:
Måned 1: kr 1.945,- / (kr 60 pr dag)
Måned 2 og 3: kr 885,- / måned (kr 30 pr dag)
Dette inkluderer vitaminer, mineraler, detox, aminosyrer og en rensende te. Næringstilskuddet er velsmakende og du har 30 dagers åpent kjøp. Med fornøyd kundegaranti med pengene tilbake.
Kompendiet, meny og support er uten kostnad.

Dette var en røre av bullshit info og bullshit tilskudd. 

5-12 kg på 4 uker ? 

Hvilke hemmeligheter selges her for 3000 kroner som ikke allerede er basic knowledge for den som ønsker seg ned i vekt ? Svaret er ingen, null, niks, nada. 

12 kg på fire uker iform av en slik "mirakelkur" vil for de fleste innebære hovedsaklig vanntap, og sannsynligvis også muskelmasse. Sjansen for at noen ender opp lettere men "feitere" iform av høyere fettprosent grunnet tap av muskelmasse er høy, og enda høyere er sjansen for at folk vil rase opp i (vann)vekt igjen når de begynner å spise normalt igjen. 

Kaloriunderskudd og et fornuftig kosthold med en kalorisum tilpasset ønsket vektnedgang er det eneste som er nødvendig for å gå ned x antall kg over en gitt periode. 

Vitaminer og aminosyrer ? Ubrukelige tilskudd, du får i det nok av disse tingene om du har et normalt kosthold. 

"Det er mange idrets utøvere Fittnes folk som bruker samme produktene også"

Mer bait ! Det er ikke noe argument i det hele tatt. Det finnes ufattelig mange kunnskapsløse "Fitnessfolk" som inntar dyre men ubrukelige tilskudd, gjerne fordi de blir sponset,  men også fordi de tror det har noen effekt. 

Og dårlig søvn og konsentrasjon? Vet du overhodet hvordan denne dynamikken fungerer? Hvis man sliter med søvn og konsentrasjon vil enhver diett som tar deg ned oppunder 12kg på fire uker forverre disse symptomene. Kaloriunderskudd stresser kroppen, ekstremt kaloriunderskudd stresser kroppen ekstra. Under ingen omstendigheter vil dette hjelpe på dårlig søvn. Ikke når det kommer under et fancy navn med noen fancy tulletilskudd på toppen heller. 

Slutt å prøv å lur og tjene penger på folk som har lyst ned i vekt. Du burde garantere for pengene tilbake om de 12 kgene ikke ble VARIG av i minst et halvt år etter denne tullekuren. Men det gjør du selvsagt ikke ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følgende PM fra "kjell olav" 

"Om du sender meg en Melding med TLf nr så skal jeg ringe deg å forklare litt rundt dette , det er faktisk flere tusen menesker som har brukt produktene å har varig nedgang og Alle produktene er NTC som betyr Nutrient Transport Concept og dette fuker sykt bra  så Håper du heller tar deg tid til å høre litt om dette Mvh Kjell O "

Hva er hensikten med dette? Å få meg til å kjøpe produktet ditt?

På linken du postet til bestilling krysser man av for "Ja, jeg er inneforstått med at Kjell Olav Sørgård er den personen som har anbefalt FitLine/ BeautyLine/ PM for meg. "

Det du driver med er reinspikka svindel. 

Selvsagt vil et ekstremt kaloriunderskudd føre til vektnedgang og betydelig forskjell på vekta over en periode. 

Det du driver med, er akkurat det samme som at jeg skulle miksa noe grønnsaker med litt funlight og proteinpulver og melk i en shake til 3-400 kalorier og sagt "Drikk dette to ganger om dagen og du vil gå ned masse i vekt på en måned!" 

Vektnedgangen er garantert. Kvaliteten på den not so much. 

Supplert med masse bullshit om at kroppen renses og vissvass om at det hjelper på søvn og konsentrasjon :D Fabolous. 

Er som at jeg skulle henta vann fra elva oppi fjellet her og solgt det til folk for 200 kr pr flaske fordi det har "rensende egenskaper"

Svindler er hva du er. 

Det triste er at du/dere helt sikkert greier å lure penger utav noen, alltids et lett offer der ute som sårt ønsker seg vektnedgang og kjøper bullshithistorien din.

De kan like gjerne spise en paprika og en brokkoli og en proteinshake 3 gang om dagen og ligge i det samme idiotiske kaloriunderskuddet og miste masse vann og muskler til 1/100 av prisen du tar for det samme. 

Forresten hvis noen sliter med søvnproblemer så er et ekstremt kaloriunderskudd som denne søpla noe som høyst sannsynlig vil forverre problemene. Kaloriunderskudd = Stress for kroppen. Med mindre du har putta noen benzo`s oppi da?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...