Gå til innhold

Prosjekt stramme opp kroppen og få bort valkene på ryggen


kosemus

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nettopp meldt meg inn på treningssenter, og har lyst til å stramme opp hele kroppen min. Er fornøyd fra før av, men har lyst til å gjøre noen små justeringer med den. Jeg har litt valker bak på ryggen, som jeg vil stramme opp, de rundt midjen. I tillegg vil jeg få enda strammere rumpe. Kan røpe at jeg har en BMI på 20, og er 180 høy. 

Hva slags øvelser og trening bør jeg gjøre for å nå dette målet? Når jeg trener så føler jeg at jeg bare strammer opp de områdene som allerede er trent, og de områdene som er utrent (valkene bak på ryggen), har ingen fremgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det du mener er "stramme" opp betyr egentlig at det ligger muskler under huden. Skal du stramme opp rompa må du legge på deg muskler på rompa. Skal du stramme opp hele kroppen, du må legge på deg muskler på hele kroppen.


Derfor vil jeg anbefale et fullkropp- program. RYP(Release your potential) eller Icecreamfitness 5x5. Treningsprogrammene finner du ved et enkelt googlesøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...