Gå til innhold

Bolle-sprekk


Marion84

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å gå ned 5 kg (sakte) for å komme til min anbefalte BMI. Jeg har underskudd på 300-400 kalorier i døgnet så jeg sulter ikke eller noe sånt. I går hadde venninnen min bakt boller, og HJELP så gode de var! Jeg tenkte at jeg kunne spise en bolle siden jeg har vært flink et par uker. Men jeg greier ikke å styre meg! POFF så hadde jeg spist 5 boller! Og ikke bare det, men jeg hadde et tykt lag med Nugatti på i tillegg. NAM NAM så godt det var, men hallo!? Hvorfor greier jeg ikke å kontrollere meg? Så er det akkurat som det går en faen i meg etter bolle nummer 3. "Nå er det så gale likevel, jeg koser meg nå og starter på nytt i morgen." Idiotisk så klart. Og etterpå blir jeg naturlig nok stappmett, kvalm og full av dårlig samvittighet. Kan jeg ikke bare spise EN bolle da, med et tynt lag Nugatti? Det er akkurat som om jeg mister fullstendig vettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...