Gå til innhold

DOGGCRAPP


Lord00

Anbefalte innlegg

Halla!

Tenkte jeg skulle begynne med doggcrapp igjen på mandag når skola starter. Kjørte programmet en liten periode ifjor, men vil kjøre det på nytt nå og ta det mer seriøst.

Det jeg lurte på er om jeg kan gå rett på å trene programmet 4 dager i uken istedet for 3? Kjørte programmet 4 dager i uken sist etter at jeg hadde gjort det 3 ganger i seks uker. Men det er jo ett år siden sist og jeg har ikke trent så veldig mye og med høy intensitet den siste måneden.

Bør jeg begynne med 3 dager i uken og så se an? Om jeg finner ut etter rundt kanskje 4 uker at det går greit med 3 dager i uken, kan jeg da gå over til 4? eller skal jeg vente til syklusen er ferdig og begynne å trene 4 dager i uken på neste syklus. Skal hvertfall kjøre programmet til jul, så rekker vel bare 2 sykluser (ikke at det er så lite, er jo tross alt 12 uker med doggcrapp trening).

Setter pris på svar! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...