Gå til innhold

Anbefalte innlegg

noen som har oppskrift på noen enkle kaloririke frokoster på lager? kan være usunn eller sunn, så lenge kalorinivå er høyt. :) 

eksempel: havregryn, melk, nesquik i blenderen. 2 min og en heftig energirik frokost.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 skiver grovbrød med en hel boks makrell i tomat, toppa med majones. Suppler med en halv liter skummet eller ekstra lett og en banan og du treffer rundt 1000 kalorier. Masse proteiner og sunne fettsyrer.

mihcaoj liker dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 minutter siden, PaulM skrev:

Pils og peanøtter!

stor fan av den, men uten peanøtter og med grandis. Gøy å trene halvfull/godfull, men bakgrunnen for tråden er å gå opp i vekt, og jeg går bare opp av jevn løfting og høyt inntak kalorier :) drikker jeg pils mister jeg fremgang i trening og dermed går jeg ned i vekt. Så kort fortalt: det funker ikke for meg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fullfett kokosmelk

linfrø

banan

kakao + sjokoprotein

hirse eller havregryn

kesam eller yoghurt

nøttesmør

==kjør i blender l tykk smoothie! 

(Litt olje, som feks udos choice eller cocosa kan også tilsettes for mer kcal)

mihcaoj liker dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Nudler (typ MR.Leee) + 200gram (velg antall gram selv) kyllingfile (oppkuttet). 

1.Kok opp vann.
2. Ta oppi nudler og kylling.
3. Ta deg en trall mens du venter på at maten skal bli ferdig. 

 

Eller noe som er litt mer innafor i Norge. 
Kvern havregryn til pulver, rundt 40-60gram. 3 scoop proteinpulver. Riste riste, drikk opp og klar til jobb. Må røre litt mellom drikkinga da havregryn i pulverform veier mer enn proteinpulver og legger seg i bånn. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 12.8.2017 den 10.02, 02-snapper skrev:

Fullfett kokosmelk

linfrø

banan

kakao + sjokoprotein

hirse eller havregryn

kesam eller yoghurt

nøttesmør

==kjør i blender l tykk smoothie! 

(Litt olje, som feks udos choice eller cocosa kan også tilsettes for mer kcal)

yummie! høres ut som en fullgod frokost! :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De beste to kaloribombene jeg har brukt til frokost når det er ekstrembulking er:

Nr 1: 

Ca 160g havregryn, ca 5dl helmelk, ca 60-70g peanøttsmør og ca 100g jordbærsyltetøy.

Da snakker vi omkring 1500 kalorier. 

Nr 2: 

4-5 brødskiver med masse peanøttsmør og nugatti og 4-5 glass med helmelk. Vær generøs med peanøttsmør og nugatti.

Her snakker vi rundt ca 2500 kalorier. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå


×