Gå til innhold

enkel kaloririk frokost


Anbefalte innlegg

noen som har oppskrift på noen enkle kaloririke frokoster på lager? kan være usunn eller sunn, så lenge kalorinivå er høyt. :) 

eksempel: havregryn, melk, nesquik i blenderen. 2 min og en heftig energirik frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, PaulM skrev:

Pils og peanøtter!

stor fan av den, men uten peanøtter og med grandis. Gøy å trene halvfull/godfull, men bakgrunnen for tråden er å gå opp i vekt, og jeg går bare opp av jevn løfting og høyt inntak kalorier :) drikker jeg pils mister jeg fremgang i trening og dermed går jeg ned i vekt. Så kort fortalt: det funker ikke for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Nudler (typ MR.Leee) + 200gram (velg antall gram selv) kyllingfile (oppkuttet). 

1.Kok opp vann.
2. Ta oppi nudler og kylling.
3. Ta deg en trall mens du venter på at maten skal bli ferdig. 

 

Eller noe som er litt mer innafor i Norge. 
Kvern havregryn til pulver, rundt 40-60gram. 3 scoop proteinpulver. Riste riste, drikk opp og klar til jobb. Må røre litt mellom drikkinga da havregryn i pulverform veier mer enn proteinpulver og legger seg i bånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2017 den 10.02, 02-snapper skrev:

Fullfett kokosmelk

linfrø

banan

kakao + sjokoprotein

hirse eller havregryn

kesam eller yoghurt

nøttesmør

==kjør i blender l tykk smoothie! 

(Litt olje, som feks udos choice eller cocosa kan også tilsettes for mer kcal)

yummie! høres ut som en fullgod frokost! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

De beste to kaloribombene jeg har brukt til frokost når det er ekstrembulking er:

Nr 1: 

Ca 160g havregryn, ca 5dl helmelk, ca 60-70g peanøttsmør og ca 100g jordbærsyltetøy.

Da snakker vi omkring 1500 kalorier. 

Nr 2: 

4-5 brødskiver med masse peanøttsmør og nugatti og 4-5 glass med helmelk. Vær generøs med peanøttsmør og nugatti.

Her snakker vi rundt ca 2500 kalorier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...