Gå til innhold

Min vei til normal vekt


Anbefalte innlegg

Hei, 

 

Jeg prøvde å få kontroll på kiloene for noen år tilbake å det kan jeg vel trygt si at ikke gikk så veldig bra..

Nå som jeg har fått meg en familie og 2 barn så kjenner jeg på meg selv at jeg er alt for tung, ikke det at jeg ikke har merket det før, men da kunne jeg gjøre som jeg selv ville. 

Nå som jeg har 2 små barn som altid er i bevegelse merker jeg veldig ofte at jeg er for tung til å følge meg, jeg orker nesten ikke å leke med dem engang før jeg er gjennomvåt og alt for sliten,

 

Jeg veier langt over 150kg. grunnen til at jeg sier det er fordi min badevekt bare går til 150. Har ikke vært hos legen å fått akkurat kg men akkurat det kjenner jeg at ikke spiller så veldig stor rolle. poenget er at jeg er alt for tung til å ha en bra hverdag med mine barn.

Jeg har en hektisk og relativt tung hverdag på jobb. Jeg jobber som budbilsjåfør for UPS i vestfold, da har jeg alt fra 500-2500kg med pakker i bilen som bæres for hånd inn og ut av bilen og inn til kunder, Gjennomsnits vekt på pakken kan variere men regner med at den er rundt 20kg per pakke. å alt mellom 100-150pakker om dagen, så vil jo si at jeg forbrenner noe på jobb også uten om trening.

 

Trening har jeg planer om å begynne med nå relativt snart. Men 3-4dager i uken med kombinert styrke og cardio, for og prøve å bevare noe av musklene jeg har når jeg har startet på min vei mot under 100kg målet. 

Har lagt ved et bilde på denne sånn at de som ser den kan se hva jeg spiser og kanskje gi meg noen tips å råd om hva jeg kanskje kan gjøre annerledes..