Gå til innhold

Uforklarlige Blåmerker


Evighetskuler

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skulle se meg i speilet i dag og så at jeg har masse blå grønn lilla merker overalt på legger, lår rumpe! Fikk sjokk for har ikje slått meg SÅ mye, har ett stort nen det er pga et fall, men alt annet av merker skjlnner jeg ikke , forsiden og baksiden,, bør jeg kontakte lege? Elller vente? Ser ut som at jeg har blitt slått med en hammer hundre ganger på begge bena,,, og har hatt veldig vondt i korsrygg og hoftene, slapp, sliten, vekttap, nattesvette, pustevansker( har brukt astma sprayen) jeg e litt bekymret for mine symptomer er like til laukemi symptomer, men er ikke svimmel,,,, huff dette ser forferdelig ut! Ser ut som en dalmantiner hund på begge bena,,,  

IMG_8594.JPG

IMG_8595.JPG

IMG_8596.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 måneder senere...

Blåmerker hører til på ei rumpe <3 MEN når det er sagt så er vekttap og nattsvette symptomene dine ikke helt gunstig, som nevnt ovenfor her så kan petekkier (blåmerker) komme av medisiner som inneholder kortison\kortisol ala astmamedisinen din.
Leukemi var en litt pessimistisk googling av symptomer men jeg hadde nok tatt meg en tur til legen uansett om jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...