Gå til innhold

Mulig skade etter strakmark


Lord00

Anbefalte innlegg

Hei!
Her om dagen merket jeg at jeg fikk skikkelig vondt bak ved hamstringen/lysken/rompa på venstre bein. når jeg skulle ta siste settet på strakmark. Kjører doggcrapp programmet så på strakmark blir det en vanlig 4x6-8. Det samme skjedde for litt under et år siden da jeg gikk veldig lavt på reps antallet og med tyngre vekter. tydeligvis så må det være noe med teknikken min, men hva? kan det evt være at jeg ikke "legger" stanga på låret når jeg går ned? eller at beina mine er for strake så hofta ikke blir skutt langt nok bak? Føler det går veldig greit å kjøre 10 reps og oppover, men har også hørt at hamstrings reagerer veldig bra på lave reps? Litt dumt at det skjedde nå da det er bein jeg vil ha opp mer i volum Sad 

Noen som har opplevd det samme? evt hvor lang tid det vil ta før jeg kan begynne på igjen? smerten kom gradivs når jeg gikk ned på øvlesen, så renger med det ikke er store skaden? regner med at jeg ikke bør kjøre markløft før det blir bra igjen heller :/ Skal få tak i en sånn voltarol gel som forhåpentligvis vil hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...