Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Etter en lengre periode med mye jobb og en veldig stressende hverdag har trening og kosthold sklidd helt ut. Er i dag en mann på 27år, 180høy og 99,1kg(veid i dag). Jeg har begynt å ta tak i treningen min igjen, da jeg ikke liker det jeg ser i speilet. Ambisjonen er å kunne se en god antydning til magemusklene til sommeren 2018 om ikke en helt tydelig six pack :)  Jeg ønsker å gå ned i fettprosent og samtidlig ikke miste alt jeg har av muskler som ligger dypt begravd ett sted. Jeg skulle gjerne hørt om dere har noen innspill til treningsprogrammet jeg kjører nå. Prøver i tillegg til dette å holde meg forholdsvis aktiv nå og går ca 1,5t per dag (lav intensitet). Roterer treningsopplegget annenhver dag som følger:

 

Dag 1:

Oppvarmin 1000m romaksin

Knebøy 8*3

Benk 8*3

Pull ups 8*3 (pt klarer jeg kun 3 reps, tar de siste med resistance bands)

Chins 8*3

 

Dag 2:

Oppvarming 500m romaskin

Intervall 100m*20 (30sec rest per intervall)

Markløft 8*3

Bulgarsk Utfall 8*3

Foroverbøyd Roing m/stang 8*3

Biceps Curl 8*3

 

Alt av tips tas i mot med takk :) send positive tanker

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...