Gå til innhold
Fitso

Firmaer som leverer måltider?

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen som vet om firmaer som tilbereder treningsmat og leverer i Bergens området? Tenker på firmaer som f.eks makroboks.no osv.
Har sett litt på trenogmat.no, har dere noen erfaringer med de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på det samme, jeg bor i Stavanger. Visste ikke om trenogmat.no - det er litt Google Translate-preg over butikken og det virker litt småjalla, men ellers liker jeg idéen. Det står at de tilbyr levering på døren, noe som er noe dritt - måtte sitte pal på ræva en hel kveld bare for å få melding "forsøkt utlevert, hentes på ditt lokale postkontor" uten å ha sett snurten av noen Bring-bil. Nei takk, bare få ting til postkontoret så henter jeg det når det passer meg. Men det kan jo tenkes at man kan få det hvis man spør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 timer siden, HenrikWL skrev:

Jeg lurer på det samme, jeg bor i Stavanger. Visste ikke om trenogmat.no - det er litt Google Translate-preg over butikken og det virker litt småjalla, men ellers liker jeg idéen. Det står at de tilbyr levering på døren, noe som er noe dritt - måtte sitte pal på ræva en hel kveld bare for å få melding "forsøkt utlevert, hentes på ditt lokale postkontor" uten å ha sett snurten av noen Bring-bil. Nei takk, bare få ting til postkontoret så henter jeg det når det passer meg. Men det kan jo tenkes at man kan få det hvis man spør.

Ja, enig i det det virker litt småjalla. Har forsøkt å søke litt på om det finnes andre firmaer men ser ikke ut til at jeg finner noe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå