Gå til innhold

Vondt i underarm - hammercurls


Svenn1

Anbefalte innlegg

Hei 

 

jeg har i det siste opplevd at jeg får en vond ekkel "knyte" feeling i undersrmen ved hammercurls. Ikke når jeg løfter opp, men når jeg skal senke armen igjen. 

 

I det siste har det også gått over til at jeg kjenner det også ved senking i pull-ups og senking i bicepscurl med ez stang. 

Har noen opplevd dette før? Har prøvd å ta 2 ukers pause, men det fungerte ikke. Jeg hører en liten "knekk" lyd i underarmen ved senking akkurat som om en knute løsner seg. Dette har pågått en stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Slik følelse får jeg også, med denne "knekkelyden" 

Jeg opplever også at i venstre arm så får jeg vondt i biceps når jeg prøver løfte armen høyt, som i øvelser som Standing Dumbbell Fly. Noen som kan tenke seg til grunnen for dette? Trener 3 ganger i uka, mark, knebøy, chest press, nedtrekk og utfall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...