Anwen

Er dette mulig på 13 uker?

24 innlegg i emnet

Update: 

- Ble ringt av Forsvaret på onsdag. De vil ha meg på sesjon del 2 på tirsdag. De har til min store glede gjeninnført fysiske tester på sesjon del 2 men jeg finner ingenting om karakterkrav for disse øvelsene. På teorifagene er det karakterkrav 5. Jeg må uansett bare kjøre på så hardt jeg kan, får ikke forbedret mye på den korte tiden. Tips, råd og erfaringer mottas med takk! 

- Har engasjert PT og en løpecoach. Det er ikke noe poeng å gjøre noe halvveis, jeg SKAL klare dette. De skulle ha opplegg klart til meg på søndag. 

- Kjører PSMF fram til sesjon på tirsdag med carb-cycling for prestasjon på selve dagen. Dette for mest mulig tap i fettmasse så jeg får holder ut på løpetesten lengst mulig. 

- Det kan hende hele eventyret er over før det har fått starta om det ikke går bra på sesjon. Jeg er LITT nervøs.. Æsj. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4/21/2017 den 10.11, Anwen skrev:

Nå håper jeg du spør personen som kommenterer over deg, hvis ikke så skjønner jeg dessverre ikke hva du mener. 

Beklager, jeg spurte Kimtony (:

Anwen liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 18.4.2017 den 22.42, Superspurv skrev:

Hvorfor spør du om de samme spørsmålene gang på gang? Har du korttidshukommelse?

Nei og nei.

For et dumt spørsmål du stiller her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 21.4.2017 den 10.09, Anwen skrev:

Tusen takk for oppløftende svar! 

Jeg har trent godt! Jeg hopper nesten 20 cm lengre nå (101 cm, kravet er 185) og løper 3 km 2,5 min raskere enn for 10 dager siden. Medisinball og M77 støvler er på vei i posten og som jeg nevnte over her og jeg har engasjert egen PT og løpecoach. All forbedring av kardioen vil hjelpe psykisk tror jeg. Og ja, er helt enig med deg, på testløpet på FOS vil jeg være så pumpa av adrenalin at jeg sikkert løper fortere enn vanligvis. Det er jo ikke mange som klarer å ta seg helt ut uten et press som det. 

Tusen takk for gode råd og oppmuntring, har du vært på opptaket selv? 

Jeg har ikke gått befalsskole eller vært på befalsskoleopptak, men avtjente verneplikten min i hæren i Nord-Norge og vervet meg på Rena etter dette, og tok GBU (Grunnleggende befalsutdanning) istedet for befalsskole, og har vært igjennom en del fysiske tester i Forsvaret oppgjennom de årene jeg jobbet der, så det jeg skriver om at man som regel presterer bedre den dagen man testes på alvor er basert på egne erfaringer.

De nye styrketestene virker veldig simple, jeg kan ikke forstå at noen i normalt god form skal klare å stryke på de, også menn kan jo ta en enklere variant av pullups nå og bestå. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå