Gå til innhold

Hvilke brystøvelser er de beste?!?


BroScience00

Anbefalte innlegg

skal begynne å trene alle musklene 2 ganger i uka med et 3-splittsprogram. Når det gjelder brystet mitt henger den øvre delen etter (ihvertfall i forhold med skulderen). Jeg vil prøve å holde meg til 8 set per bryst økt siden jeg ikke trenger så høyt volum, men jeg føler at hvis jeg vil fokusere på øvre bryst, samtidig som jeg vil bli sterkere i benkpress og dips og i tillegg vil ha en flyes-øvelse i slutten av økta sliter jeg med å lage en bryst økt jeg blir fornøyd med

Har noen der ute noen tips eller et forslag til hvordan jeg kan sette opp de to øktene???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At the split er populær betyr ikke at den er bra. Jeg vil si kanskje ~70-80% på Elixiaen jeg trener på ikke har peiling på hva de driver med. Egen skulderdag? hhahahaha, man er dust om man tror man trenger 60 minutter med trening bare til skuldre feks.

Hvis du føler at du henger etter på øvre bryst, skulder, triceps, øvre rygg, så er dette helt vanlig. Ikke så veldig mye du kan gjøre med dette når man er natty. (til en viss grad såklart)

Ikke fokuser på hvor mye du må trene, fokuser heller på å bli sterkere. En sterkere muskel = en større muskel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...